محمد حسین فولادی

کابینت شیشه ای

دکوراسیون آشپزخانه تاثیر به سزایی در زیبایی خانه دارد. بخش زیادی از دکوراسیون آشپزخانه تحت تاثیر کابینت های آشپزخانه است. با انتخاب کابینت های زیبا و متناسب با محیط آشپزخانه میتوان بخش زیادی از زیبایی دکوراسیون آشپزخانه را تامین کرد. کابینت های موجود در بازار روز به روز ظاهر زیباتر و مدرن تری به خود میگیرند و شکل زیباتری پیدا میکنند. یکی از انواع کابینت که چند سالی است که بازار معرفی شده است و از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار شده است، کابینت شیشه ای هستند. کابینت های شیشه ای جلوه ای بسیار زیبا و خاص به آشپزخانه میدهند و باعث بزرگتر دیده شدن آشپزخانه ها میشوند. کابینت شیشه ای خود دارای چندین مدل مختلف است که در برگیرنده سلیقه های بسیاری است. در ادامه این مقاله قصد داریم، مطالب زیادی در مورد کابینت شیشه ای شرح دهیم. اگر شما هم جزو علاقه مندان این مدل کابینت ها هستید این مقاله میتواند برای شما بسیار جذاب باشد. 

کابینت شیشه ای

برای خرید شیشه بین کابینتی می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

کابینت های شیشه ای شفاف

یکی از انواع کابینت شیشه ای که از بقیه انواع کابینت های شیشه ای محبوب تر است، کابینت شیشه ای شفاف است. کابینت شیشه ای شفاف به شما این اجازه را میدهدکه به راحتی بتوانید تمامی اجزای درون کابینت را ببینید. مزیت بزرگ این مدل کابینت ها این است که  این مدل از کابینت شیشه ای با اکثر آشپزخانه ها هماهنگی دارد و میتواند دکوراسیونی زیبا بسازد. اگر شما آشپزخانه ای با ظاهر کلاسیک داشته باشید و یا آشپزخانه ای با ظاهر مدرن میتوانید از کابینت های شیشه ای شفاف استفاده کنید و آشپزخانه ای زیبا داشته باشید. البته کابینت های شیشه ای شفاف دارای این مشکل هستند که جای دست و اثر انگشت به راحتی بر روی آن ها میماند و باید به صورت مرتب تمیز شوند. معمولا کابینت های شیشه ای به این شکل هستند که درب کابینت به صورت شیشه ای است  و یک قاب چوبی و یا فلزی دور آن را گرفته است. 

کابینت شیشه ای آشپزخانه

جهت مشاهده قیمت شیشه کابینت می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

کابینت شیشه ای مات

یکی دیگر از انواع کابینت شیشه ای، کابینت شیشه ای مات است. کابینت های شیشه ای مات به این صورت هستند که شیشه کابینت کاملا مات است و از بیرون اصلا دید ندارد. کابینت های شیشه مات به نسبت انواع مدل های شفاف دارای ظاهر مدرن تری هستند و در آشپزخانه های با ظاهر مردن و مینیمال ظاهری جذاب به خود میگیرند. کابینت های شیشه ای مات بسیار کمتر از کابینت های شفاف لک چربی و جای اثر انگشت را به خود میگیرند و ظاهری نامناسب پیدا میکنند که این خود یک مزیت بسیار مهم است. این کابینت ها دارای مدل های متفاوتی هستند که افراد متناسب با سلیقه خود می توانند از آن ها استفاده کنند. یکی از مدل های زیبا و مرسوم در استفاده از کابینت شیشه ای مات این است که کابینت های آشپزخانه شامل چند کابینت چوبی و چند کابینت شیشه ای میشوند. 

کابینت های شیشه ای بافت دار

یکی دیگر از انواع مدل کابینت های شیشه ای کابینت های شیشه ای بافت دار هستند. کابینت های شیشه ای بافت دار یکی از انواع مدل های کابینت های شیشه ای مات هستند. شیشه نصب شده بر روی این کابینت ها دارای بافت است، که این بافت ظاهری زیبا و جالب به آشپزخانه میخشد. شیشه های بافت دار تنها محدود به یک مدل خاص نیستند و شما میتواند انواع مدل های شیشه بافت دار را در بازار پیدا کنید. شیشه های بافت دار دارای این مزیت هستند که لکه و و کثیفی بر روی این کابینت ها اصلا قابل مشاهده نیست و برخلاف مدل های شفاف نیازی به تمیز کردن روزانه ندارند. همچنین مدل های مختلف این شیشه ها را میتوانید در آشپزخانه های مدرن و کلاسیک استفاده کنید و ظاهری زیبا به آشپزخانه خود ببخشید.

کابینت های شیشه ای دانه دار

شیشه های دانه دار یکی از انواع بسیار جدید شیشه است که به بازار معرفی شده است و توانسته طرفداران خاص خود را در بازار پیدا کند. این مدل شیشه ها توسط دست ساخته میشوند به این صورت که در این مدل شیشه ها حباب های بسیار ریزی در درون شیشه ها قرار میگیرد و شیشه ظاهری حباب دار و دانه دار به خود میگیرند. ترکیب این مدل شیشه با قاب های چوبی میتواند ظاهری بسیار زیبا به آشپزخانه شما ببخشد و فضای آشپزخانه شما را کلاسیک و قدیمی کند. معمولا این مدل از کابینت های شیشه ای در دکوراسیون های آنتیک بسیار مورد استقبال قرار میگیرند. نوعی دیگری از شیشه ها نیز وجود دارد که به علت استفاده از سرب، دارای شفافیت بسیار زیادی هستند، که این مدل شیشه ها نیز دارای ظاهری بسیار لوکس هستند و در دکوراسیون ها آنتیک مورد استفاده قرار میگیرند. 

جهت سفارش شیشه کابینت از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

کابینت های شیشه ای با رنگ های مختلف

تا به اینجای مقاله چند مدل مختلف از کابینت های شیشه ای به شما معرفی شد. کابینت های شیشه ای با مدل های مختلف دارای این ویژگی هستند که شما میتوانید آن ها را در رنگ های مختلف سفارش دهید. البته مدل های رنگی از محبوبیت کمتری نسبت به مدل های شفاف برخوردار هستند، اما اگر به صورت مناسب در یک دکوراسیون مورد استفاده قرار گیرند می تواند ظاهر بسیار زیبا و خاصی به آشپزخانه ببخشند. 

سخن پایانی
کابینت ها شیشه ای یکی از انواع مدل های کابینت است که چند سال است به بازار ارائه شده اند. این کابینت ها دارارای مدل های مختلفی اعمم از مدل های شفاف، مات، بافت دار، دانه دار و ... هستند. استفاده از این کابینت ها میتواند ظاهر زیبایی به دکوراسیون داخلی شما ببخشد. 

کابینت شیشه ای قهوه ای

Print
3316 رتبه بندی این مطلب:
2.0

نظرات کاربران

درصورت عدم عضویت شما در سایت اطلاعات آی پی شما در سایت ذخیره می گردد

انتخابگر پوسته