یراق آلات پارتیشن شیشه ای

پارتیشن یکی از تجهیزات کارآمد در دوره کنونی است که می تواند تحول بزرگی در دکوراسیون شرکت ها، ادارت و منازل ایجاد کند. پارتیشن شیشه ای در صورتی می تواند دکوراسیون محیط را جذاب و زیبا کند که یراق آلات خوبی در آن به کار رود. در صورت هماهنگی یراق آلات و شیشه در رنگ و طرح، می توانید شاهد زیبایی دوچندان محیط باشید.
کارفرمایان به پارتیشن های شیشه ای که زیبایی زیادی داشته باشند، بیشتر توجه می کنند، چون محیط اداری را شیک می کند و انتخاب برای محیط سریع و آسان انجام می گیرد.
توجه به یراق آلات به کار رفته در زمان سفارش پارتیشن شیشه ای بسیار مهم است؛ یراق آلات پارتیشن شیشه ای در واقع همان قطعات تشکیل دهنده پارتیشن شیشه ای هستند که شامل دستگیره، اتصالات، لولا و غیره می شوند.
یراق آلات پارتیشن شیشه ای در همه انواع آن (پارتیشن ‌های کلاسیک، اداری، فریم لس و ریلی) مشابه هستند. لازم به ذکر است که یراق آلات پارتیشن شیشه ای بسیار متنوع بوده و شما می توانید برای فضای مد نظر خود یراق آلاتی با ظاهر و کارایی خاص به کار ببرید.
انواع یراق آلات پارتیشن شیشه ‌ای با بهره گیری از مواد اولیه گوناگون تولید و روانه بازار می‌ شوند، اگر برای ساخت ‌این یراق آلات از آلیاژ های مرغوبی بهره گرفته شود، علاوه بر آنکه ظاهری زیبا و پایداری زیادی خواهند داشت، احتمال بروز مشکلاتی مثل شکستگی و خوردگی در‌ آنها کمتر خواهد بود. در واقع کاربرد اصلی یراق آلات پارتیشن شیشه‌ ای اتصال قسمت ‌های مختلف و قابلیت جابجایی بخش ‌های مختلف پارتیشن می باشد. انواع ‌این یراق آلات شامل موارد زیر می شود:
چسب uv: از مشخصات مهم این چسب می توان به خشک شدن آن در معرض تابش اشعه uv یا فرابنفش اشاره کرد. از این رو این چسب فقط باید در سطوح مورد استفاده شیشه استففاده شود، تا اشعه فرابنفش بتواند از آن عبور کند و به چسب بتابد تا آن را خشک کند.
 آهن کشی: در نصب پارتیشن های شیشه ای سکوریت، بعد از انجام عمل شاسی کشی، آهن های تولید شده در دهانه شبکه های آهنی نصب می شوند. این قاب های آلومینیومی با نام فریم لس شناخته می شوند. این گروه از یراق آلات گرداگرد لبه شیشه های پارتیشن را با عرض یک سانتی متر احاطه می کنند.
 لولا: باز و بسته شدن درب های پارتیشن به وسیله لولای پارتیشن امکانپذیر است. این لولاها بسیار متنوع بوده و وظایف خاصی دارند. همچنین از جنس های متفاوتی مانند استیل 201، استیل 304، آهنی با روکش کروم و غیره تشکیل می شوند.
 استوپ: از دیگر یراق آلات پارتیشن شیشه ای، استوپ است که برای آسان باز و بسته شدن درب پارتیشن ها بر روی آن نصب می شوند. این ابزار با ابعاد 70 تا 130 سانتی متر در پارتیشن های شیشه ای استفاده می شوند.
دستگیره: دستگیره از پرکاربردترین یراق آلات پارتیشن شیشه ای محسوب می شود. متریال به کار رفته در ساخت این دستگیره ها آلیاژهای محکمی هستند که در مقابل زنگ زدگی و پوسیدگی دوام می آورند. دستگیره ها معمولا از استیل سبک و زیبا ساخته می شوند. 
فریم: فریم باعث می شود تا شیشه سکوریت روی ریل اصلی به صورت ثابت بماند. این فریم ها معمولا از جنس استیل و یا آلومینیوم ساخته می شوند. هر شیشه به وسیله دو فریم عمودی با عنوان فریم بغل و دو فریم افقی با عنوان فریم کف محصور می شوند.

Image

برای خرید پارتیشن شیشه ای می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

یراق درب شیشه ای ریلی

ریل از جمله یراق آلات درب شیشه ای است که نصب آن بر روی شیشه سکوریت ثابت کناری یا روی پروفیل انجام می گردد. ریل شیشه سکوریت پایه اصلی یراق آلات درب شیشه ای به حساب می آید و به منظور اثربخشی و عملکرد بهتر ششه سکوریت نصب می شود. در درب های اتوماتیک باید ریل به کار رفته بسیار باکیفیت باشد تا درب ها کارکرد خوبی داشته باشند. ریل ها از جنس استیل و آلومنیوم آبدیده هستند و در مقابل رطوبت و اکسید شدن پایدار می باشند و برای شرایط آب و هوایی مختلف کارایی دارند.
یراق آلات درب شیشه ای دامنه ای از محصولات و قطعات جانبی را دربر می گیرد. در مجموع این محصولات یک بازار جداگانه از انواع قطعات و یراق آلات هستند. محصولاتی مانند دستگیره ها، لولا فریم، انواع بست، استپ لولایی که در گروه درب شیشه ای دستی قرار میگیرند و از جنس آهن و آلومینیوم و چدن هستند.
این نوع یراق آلات را می توان در اماکن مختلف نصب شیشه استفاده کرد. برای مثال در شیشه دودبند راه پله یا پایان کار، شیشه نما و پارتیشن شیشه ای، درب شیشه ای و شیشه فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. شیشه فروشگاه که در اصطلاح شیشه ویترین نیز نامیده می شود، در فروشگاه ها، مغازه و نمایشگاه ها استفاده می شود. 

Image

جهت مشاهده قیمت پارتیشن شیشه ای می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

دستگیره شیشه ای

دستگیره از یراق ‌آلات پارتیشن شیشه ای می باشد که جنس متنوع و در رنگ و مدل های مختلف تولید می گردد و ظاهر آن تأثیر شایانی در نمای کار می گذارد. با اینکه شیشه خام دوام کمتری در مقایسه با شیشه سکوریت دارد، اما می‌توان دستگیره شیشه سکوریت را روی شیشه خام نیز نصب نمود. دستگیره شیشه سکوریت با ضخامت 8 تا 12 میلی‌متر قابل نصب می باشند.

Image

جهت استعلام قیمت پارتیشن اداری شیشه ای و پارتیشن شیشه ای ارزان از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.
 
جمع بندی

پارتیشن یکی از تجهیزات بسیار مفید است که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. آنچه که موجب زیبایی و تاثیر گذاری فراوان پارتیشن شیشه ای می شود، یراق آلات آن است. اگر یراق آلات پارتیشن شیشه ای مرغوب باشند، می توانند مقاومت زیادی داشته باشند. این یراق آلات شامل چسب uv، استوپ، لولا، دستگیره، آهن کشی، فریم می شوند.

نظرات کاربران

درصورت عدم عضویت شما در سایت اطلاعات آی پی شما در سایت ذخیره می گردد

انتخابگر پوسته