پارتیشن شیشه ای منزل

در حال حاضر شاهد کوچک شده خانه ها و متراکم شدن آنها هستیم و بسیاری از افراد می خواهند حداکثر استفاده را از این فضا داشته باشند. بدین منظور به جای تخریب دیوارها از پارتیشن شیشه ای منزل استفاده می کنند. پارتیشن شیشه ای منزل علاوه بر اینکه می تواند جلوه بسیار خوبی به محیط خانه بدهد، کاملا ایمن نیز می باشد.
در پارتیشن شیشه ای منزل می توان از انواع شیشه استفاده کرد که شامل شیشه سکوریت, شیشه لمینت و شیشه دو جداره می شوند. همچنین شیشه های این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند و عایق خوبی در برابر گرد و غبار، حرارت، سرما و گرما هستند و در برابر ضربه نیز بسیار مقاوم می باشند.
از این پارتیشن برای طراحی کابینت، دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی، تراس یا بالکن، روف گاردن، کمد دیواری و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. 
از خصوصیات پارتیشن شیشه ای منزل می توان گفت نوع متحرک آن قابل تغییر است و به راحتی می توانید به دلخواه خود فضا را تقسیم بندی کنید. 
همچنین این نوع پارتیشن به گونه ای ساخته می شود که از انعطاف پذیری زیادی برخوردار باشد تا اگر ایده ای در ذهن شخص ایجاد شد؛ به صورت کامل و دقیق و اصولی بتواند اجرا کند.
استفاده از پارتیشن شیشه ای منزل باعث می شود تا از نور طبیعی بهره مند شوید و دیگر نیازی به استفاده از چراغ و لامپ نیست و این امر خود به کاهش مصرف انرژی می انجامد.
پارتیشن شیشه ای منزل می تواند فضای خانه را بزرگتر نشان داده و نمای خاصی به دکوراسیون منزل بدهد.

Image

برای خرید پارتیشن شیشه ای می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

 

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن های فریم لس یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای هستند که این امکان را به شما می دهند تا یک طراحی زیبا و جذاب به محیط اداری خود بدهید. لعاب بدون قاب علاوه بر زیبایی، می تواند نور زیادی را در یک محیط نسبتاً خسته کننده وارد کند. تفکیک کننده های بدون قاب موجب تغییر در دکوراسیون محیط می شوند و می توانید از تمام فضا نهایت استفاده را داشته باشید.
پارتیشن های شیشه ای بدون قاب به شکل دو جداره یا تک جداره ساخته می شوند که هریک مزایای مختص خود را دارند. مدل های تک لعاب اغلب دارای حداقل اندازه گیری خاص صنعتی 25 میلی متر مربع می باشند. این مدل ها نور فراوانی برای نفوذ ارائه می دهند، نصب راحت و ارزانی دارند، اما در برابر سر و صدا تاثیر کمی دارند. با این وجود، صاحبان دفاتر اداری که در پی تقسیم کننده شیشه ای عایق صوتی تاثیرگذارتر هستند، بایستی مدل های دو جداره را انتخاب کنند. آنها با مداومت ترکیب ضخامت شیشه های چند لایه و سخت، قابلیت کاهش صدا را دارند و در عین حال یک طراحی زیبا و لوکس را به محیط می بخشند.

Image

جهت مشاهده قیمت پارتیشن شیشه ای می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

دیتیل پارتیشن شیشه ای

جزئیات پارتیشن شیشه ای از مواردی است که در هنگام طراحی باید به آن توجه کرد. بعد از آنکه اندازه های محیط را ثبت کرده و طرح آن را انتخاب نمودید، طراح هوشمندانه به جزئیات پروژه پرداخته و با مد نظر قرار دادن مواد اولیه برای پیاده سازی طرح مذکور، با مهارت و زیبایی طرح اولیه را خلق نموده و بعد از تایید کارفرما، طرح نهایی جهت تولید ارسال می شود. 
بعد از اینکه شیشه ها برش خورد و سکوریت انجام شد، پروفیل پارتیشن شیشه ای نیز آماده می شود. در این مرحله همه مواد اولیه لازم جهت نصب پارتیشن شیشه ای با جزئیات کامل مهیا شده و به محل نصب ارسال می شود.
 در روال کار، توجه به جزئیات پارتیشن شیشه ای ساخته شده، بسیار مهم است و همه مراحل کار با دقت و ظرافت زیادی انجام می شود. این جزئیات می تواند ابعاد و نوع شیشه، جنس و اندازه پروفیل ها، محل نصب یراق آلات و غیره را در بر بگیرد. به منظور نصب پارتیشن های شیشه ای می بایست از مهارت کارشناسان و مواد اولیه باکیفیت استفاده کرد. در صورت عدم رعایت نکات ایمنی و جزئیات در حین تولید و نصب این یراق، احتمال دارد در آینده با خطراتی مواجه شوید.

Image

جهت استعلام قیمت پارتیشن اداری شیشه ای و پارتیشن شیشه ای ارزان از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره

قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره بسته به فاکتورهایی مانند متراژ، رنگ، ضخامت و طرح آن متفاوت است. همینطور نوع و ضخامت فریم آلومینیومی بر قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره موثر است. پارتیشن های شیشه ای تک جداره برای تفکیک محیط های اداری و گاهاً خانگی، جایگزین خوبی برای دیوار های ثابت هستند. در پارتیشن شیشه ای تک جداره، پروفیل آلومینیوم به عنوان اسکلت اولیه و فریم کار مورد استفاده قرار می گیرد.
این پارتیشن ها باعث بهره مندی اثربخش از فضا، جدا کننده محیط، اقتصادی بودن در مقایسه با شیوه های دائمی، نورپردازی مناسب و طبیعی و همچنین نصب سریع می شوند. از پارتیشن شیشه ای تک جداره برای تفکیک اماکن اداری و گاهاً خانگی بهره گرفته می شود که می توانید بر روی آن انواع طرح ها را سفارش و پیاده سازی نمایید.
جمع بندی
همه کسانی که خانه کوچک دارند و یا به دکوراسیون خانه خود اهمیت می دهند، سعی می کنند از طراحی های جدید بهره بگیرند. پارتیشن شیشه ای منزل یکی از راهکارهای مناسب برای نظم دهی به خانه و طراحی چیدمان است. پارتیشن شیشه ای منزل می تواند به خوبی بخش های مختلف خانه مانند حمام، سرویس بهداشتی، پذیرایی را تفکیک کند و جلوه زیبایی به آنها بدهد. این پارتیشن ها می توانند عایق مناسبی در برابر صدا، سرما و گرما باشند که این امر باعث کاهش مصرف انرژی می شود. 
 

نظرات کاربران

درصورت عدم عضویت شما در سایت اطلاعات آی پی شما در سایت ذخیره می گردد

انتخابگر پوسته