پارتیشن شیشه ای رنگی

اگر بخواهید در محیط کار، میزان کارایی کارکنان افزایش پیدا کند، باید استاندارهای لازم در طراحی داخلی را رعایت کنید. پارتیشن شیشه‌ ای رنگی از جمله مواردی است که افزون بر سازماندهی به محیط اداری با زیبا نمودن فضا و ایجاد محیطی شاد، بهره وری کارکنان را افزایش می دهد و در خلق ارتباط مفید با مشتریان نیز موثر است. همچنین شیشه‌ های رنگی با هماهنگ شدن و ایجاد نظم بهتر با رنگ برند شما می ‌توانند به فضای کار شما هویت ببخشند. پارتیشن شیشه ‌ای رنگی در حقیقت همان پارتیشن‌ شیشه‌ ای ساده می باشد که قابلیت اجرای آن ‌ها در انواع ، فریم دار یا فریم لس، تک جداره و دو جداره و مات یا شفاف فراهم است. این نوع پارتیشن‌ های اداری همه خصوصیات پارتیشن شیشه‌ای را دارند و از همه امکانات یک پارتیشن اداری شیشه ‌ای بهره مند هستند. صرفا در ساخت این نوع پارتیشن ‌ها از شیشه‌ های رنگی بهره گرفته شده است.

پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن  شیشه ای رنگی نوعی دیوار شیشه ای به حساب می آید. این پارتیشن علاوه بر اینکه نظم خاصی به محلیط می‌بخشد، باعث ایجاد زیبایی و نشاط فضا می شود بنابراین از آن میتوان در  اداره ها، خانه و باغ استفاده کرد. این پارتیشن با داشتن رنگ شیشه های متفاوت هماهنگی خاصی با زنگ دفتر و یا خانه ایجاد میکند. پارتیشن شیشه را میتوان همان پارتیشن شیشه ای ساده دانست که میتوان به دو صورت تک جداره و دوجداره عمل کند. همچنین می تواند فریم دار و یا فریم لس، مات و یا شفاف باشد. عموما از پارتیشن های شیشه ای رنگ در اداره ها استفاده میشود. این پارتیشن های شیشه ای قابلیت پارتیشن های شیشه ای را دارد با این تفاوت که در آن از شیشه های رنگی استفاده شده است.

Image

انواع شیشه رنگی

پارتیشن شیشه ای رنگی انواع متفاوتی دارد و میتوان در ساخت آن از شیشه های مختلفی با توجه به نیاز و سلیقه استفاده کرد‌. برای ساخت پارتیشن شیشه ای رنگی میتوان از شیشه لاکوبل یا براق، شیشه ساتینا رنگی، شیشه لمینت رنگی استفاده کرد. 

شیشه لاکوبل یا  شیشه رنگی براق نوعی از شیشه های پرطرفدار و محبوب است. این نوع از شیشه نسبت به دو نوع دیگر کاربرد های بسیار بیشتری دارد و بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این پارتیشن از کنتراست و شارپنس بیشتری دارد. این نوع از پارتیشن شیشه ای رنگی به دلیل ضد خش بودن، نشکن بودن و ایمنی بالا کاربرد های بسیار بزرگی دارد که در مراکز مختلف دولتی و خصوصی استفاده میشود. همچنین از شیشه لاکوبل در انواع میز شیشه، کابینت و قفسه استفاده میشود. 

شیشه ساتینا رنگی یکی از بروزترین، شیک ترین و مدرن ترین انواع شیشه های مات است که در ساخت پارتیشن شیشه ای رنگی کاربرد های فراوانی دارد. شیشه ساتینا مقاومت کمی دارد و به همین دلیل به شکل شیشه سکوریت ساتینا در ساخت پارتیشن های شیشه ای استفاده میشود. این شیشه بزرگترین نقش را در جایگزین شیشه سندبلاست رنگی دارد. چرا که شیشه سند بلاست آلوده است و تمیز کردن آن دشوار است. 

شیشه لمینت رنگی یکی از انواع شیشه ها است. همچنین شیشه لمینت رنگی تنها شیشه شفاف در ساخت پارتیشن های رنگی است. این نوع از شیشه نور را از خود عبور میدهد. این نوع شیشه از دو یا چند لایه شیشه رنگی تخت ساخته شده است. لایه های این شیشه توسط لایه میانی PVB به همدیگر متصل شده اند. ناگفته نماند که شیشه لمینت رنگی باعث شده است که استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به شیشه معمولی داشته باشد.

کاربرد پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای رنگی به دلیل وجود تنوع زیاد در رنگ و طرح های متفاوت کاربرد و قابلیت های زیادی دارد. از این پارتیشن های به عنوان دیوار شیشه ای، ویترین، شیشه بین کابینت، پارتیشن حمام، گلس برد های شیشه ای، شیشه آسانسور، آینه دکوراتیو و... استفاده می شود. همچنین به دلیل شیشه های رنگی در ساختمان های ادراری نیز استفاده می شوند. برخی پارتیشن های شیشه ای به دلیل شیشه لاکوبل، در شیشه های بین کابینتی استفاده می شوند. زیرا که شیشه لاکوبل به راحتی تمیز میشود و در آن پاک کردن چربی و لکه ها بسیار راحت است.  پارتیشن های رنگی همچنین در دیوار پوش ها نیز مورد استفاده هستند که می‌توان در خانه و شرکت از آن استفاده کرد. چرا که پارتیشن شیشه ای لاکوبل انعکاس نور زیادی دارد و همچنین تنوع رنگی در آن بسیار دیده میشود.

Image

 

مزایای پارتیشن شیشه ای رنگی

نصب پارتیشن شیشه ای رنگی مزیت های فراوانی دارد و به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده است. پارتیشن شیشه ای در دفاتر و اراده ها باعث میشود که بهره وری در بین نیروهای مار افزایش پیدا کند و نحوه و عملکرد کارمندان کنترل شود. این پارتیشن های می‌توانند در ادارات آلودگی صوتی را کاهش دهند زیرا که پارتیشن شیشه ای رنگی معمولا عایق صدا هستند. بنابراین باعث کاهش حواس پرتی و عدم تمرکز میشود.  یکی از بهترین مزیت های پارتیشن انعطاف پذیری آن است و موجب میشود که به راحتی تغییر کند. لازم به ذکر است که پارتیشن شیشه ای رنگی به راحتی باز میشود و هزینه کمتری را در بر میگیرد. به همین سبب تغییر دکوراسیون با وجود پارتیشن شیشه ای رنگی بسیار راحت است. پارتیشن های شیشه ای به راحتی نگهداری میشود چرا که تمیز کردن آن ها بسیار راحت است.  این پارتیشن های پرکاربرد اثربخشی و کارآمدی بسیار بالایی دارند چرا که با نصب آن ها لامپ های الکتریکی کمتر استفاده میشوند و بنابراین باعث کاهش هزینه ها می شوند چرا که میزان انرژی را به حداقل مقدار می رسانند. از مزیت های مهم این پارتیشن های میتوان به افزایش روشنایی آن ها اشاره کرد چرا که نور طبیعی سبب می‌شود کمبود نور رفع شود.

قیمت پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای رنگی انواع مختلفی دارد و به همین دلیل قیمت های آن متفاوت است. یکی از عواملی که در قیمت آن موثر است یراق آلات است که بسته به آن متفاوت است. قیمت پارتیشن شیشه ای رنگی معمولا از ۸۵۰ هزار تومان تا ۹۵۰ هزار تومان متفاوت است. قیمت پارتیشن شیشه ای به یراق آلات متفاوتی بستگی دارد و همچنین بسته به آن است که ایرانی، چینی، ترکیه ای و یا ایتالیایی باشد. همچنین پارتیشن فریم لس یا تک جداره ارزان تر است. یراق آلات پارتیشن شیشه ای بستگی به این دارد که یراق آلات خارجی و از ترکیه و یا چین باشد و یا داخلی باشد. اکثر یراق آلات پارتیشن شیشه ای رنگی از جنس آلومینیوم و استیل هستند.

نصب پارتیشن شیشه‌ ای رنگی

نصب پارتیشن شیشه‌ ای رنگی در محیط کار یا منازل راهکاری ماهرانه برای خلق توهم یک محیط بزرگتر است که اجازه می ‌دهد نور در فضا جریان پیدا کند و ظاهری خاص به دکوراسیون داخلی بدهد. شیشه رنگی همانطور که حس فضای باز را به شما القا می کند، محوطه داخل خانه یا دفتر کار را به قسمت‌ های مختلف با کاربری ‌های متمایز تقسیم می‌کند. بهره گیری از دیوارهای شیشه‌ رنگی فواید بسیاری دارد و برای نیازهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این نوع پارتیشن ها می تواند هم برای کسانی که در زمینه طراحی داخلی حرفه‌ای کار می کنند و هم برای کارآفرینان راغب به ساخت اولین دفتر کار خود، جذاب باشد. پارتیشن شیشه ای رنگی یکی از پارتیشن های شیشه ای می باشدکه استفاده تزئیناتی نیز دارد. احتمالا شما هم در رستوران ‌ها یا کافی ‌شاپ ‌های سنتی و مدرن، نمونه پارتیشن شیشه ای رنگی را مشاهده کرده اید. برتری این نوع پارتیشن ها به این است که می‌‌توان آنها را با دکوراسیون فضا ست نمود. این ویژگی موجب پرتقاضا بودن انواع پارتیشن شیشه ای رنگی شده است.

برای خرید پارتیشن شیشه ای می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

پارتیشن شیشه رنگی دکوراتیو

شیشه‌ های رنگی دکوراتیو یکی از موارد پرکاربرد در طراحی داخلی است که شامل انواع گوناگون رنگبندی، طرح، ضخامت و غیره می شود و متناسب با کاربرد آن موارد استفاده مختلفی دارند.
همچنین از شیشه های دکوراتیو در طراحی نمای ساختمان نیز استفاده می شود. چنانچه ازشیشه رنگی دکوراتیو برای شیشه های تراس و بالکن بهره بگیرید، می توانید از زیبایی آن ها در طراحی نمای خارجی ساختمان نیز بهره مند شوید. کاربرد دیگر شیشه دکوراتیو در بین کابینت ها می باشد. می توان در بسیاری از اماکن دیگر  مانند طراحی مبل های منزل مورد استفاده قرار داد. شیشه رنگی دکوراتیو به عنوان شیشه روی میز ناهار خوری می تواند جذابیت زیادی داشته باشد و در صورتی که از شیشه رنگی دکوراتیو که انواع رنگ های زیبایی را داشته باشد برای میز ناهار خوری ها بهره بگیریم، طاهر خانه بسیار زیباتر خواهد شد. همچنین از شیشه رنگی دکوراتیو در سرویس بهداشتی و حمام نیز استفاده می شود که به عنوان مثال پارتیشن شیشه ای رنگی برای جداکننده حمام و دستشویی به کار می رود که ساخت و نمای زیبا و دلنشینی به حمام و دستشویی می بخشد. اگر در آشپزخانه از شیشه رنگی دکوراتیو بهره بگیرید، این نوع شیشه می تواند تا 600 درجه سانتی گراد گرما را تحمل نماید.

جهت مشاهده قیمت پارتیشن شیشه ای می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

پارتیشن شیشه ای رنگی ارزان

از آنجا که دکوراسیون داخلی و خارجی از موارد بااهمیت در هر ساختمانی محسوب می شود، معماران با استفاده از عناصر کوچک و بزرگ محیط های زیبا و تاثیرگذاری را ایجاد می کنند. از جمله عنصرهای موثر در دکوراسیون داخلی و خارجی، بهره گیری از آینه و شیشه است. پارتیشن شیشه ای رنگی در فضای داخلی منازل و ادارات یکی از کاربردهای مفید و تاثیرگذار شیشه می باشد. مشتریان در زمان خرید نه تنها کیفیت جنس را در نظر می گیرند، بلکه به قیمت آن نیز توجه می کنند. امبا استفاده از دستگاههای پیشرفته و اتوماتیک، ساخت شیشه‌های رنگی راحت تر شده و می توان شیشه رنگی ارزان خریداری کرد.

Image

جهت استعلام قیمت پارتیشن اداری شیشه ای و پارتیشن شیشه ای ارزان از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

خرید اینترنتی پارتیشن شیشه ای رنگی

پارتیشن شیشه ای رنگ در انواع مختلفی از طرح ها ساخته شده است که در ابعاد مختلف وجود دارد. نحوه خرید این وسیله می تواند به صورت آنلاین و یا حضوری باشد. در این پارتیشن شیشه های رنگی متفاوتی با زمینه های مختلف ساخته شده اند.  پارتیشن های شیشه ای در رنگ زرد، قرمز، سبز، نارنجی، سفید مات ، برنز، بنفش و... وجود دارد. پارتیشن های شیشه ای را میتوانید با توجه به مکان نصب خریداری کنید. سپاس از همراهی بسیار شما در این متن.

تولید پارتیشن شیشه ای رنگی

در تولید شیشه های رنگی از اجزاء و ترکیب های گوناگونی بهره گرفته می شود. این اجزاء و ترکیبات مواردی نظیرآهن، منگنز، طلا، اورانیوم،کبالت، نقره، مس و غیره را دربر می گیرد. به کار بردن هر یک از این عناصر در تر کیب شیشه ها، منجر به شکل گیری ویژگی بی نظیری می شود. افزودن عنصر آهن به عنوان ناخالصی در ترکیب شیشه موجب خلق رنگ سبز می گردد و می توان شیشه های سبز رنگ را ساخت. رنگ زرد در شیشه های رنگی را می توان با استفاده از افزودن ترکیبات گوگردی همچون سولفید کادمیوم به ترکیب شیشه به وجود آورد. افزودن کلرید طلا در ساختمان شیشه موجب تولید شیشه های قرمز رنگ می گردد. همچنین با افزودن نیکل اکسید به عنوان ناخالصی در ساختمان شیشه ها، شیشه های به رنگ بنفش ایجاد می شود. بهره گیری از ترکیباتی مانند دی اکسید منگنز و سدیم نیترات به منظور بی رنگ کردن و رفع ناخالصی های شیشه مورد استفاده قرار می گیرد.

در عصر حاضر با توجه به پیشرفت هایی که در صنعت شیشه صورت گرفته و اهمیت زیادی به دکوراسیون منازل، ادارات و غیره داده می شود، انواع  شیشه رنگی تولید شده است. یکی از کاربرد این نوع شیشه ها به عنوان پارتیشن شیشه ای رنگی در منازل و ادارات است که مزایای زیادی را به همراه دارد. پارتیشن شیشه ای رنگی علاوه بر زیباتر کردن فضای کار، باعث افزایش تمرکز و بهره وری زیاد می شود. 

نظرات کاربران

درصورت عدم عضویت شما در سایت اطلاعات آی پی شما در سایت ذخیره می گردد

انتخابگر پوسته