نرده شیشه ای سکوریت

نرده شیشه ای سکوریت که احتمالا در بسیاری از اماکن اقامتی، توریستی و تفریحی انواع مختلف نرده های شیشه سکوریت را دیده اید، به واسطه حفاظت از جان انسان یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین ها به حساب می‌آید که در کنار خلاقیت طراحان شما می توانید مدل های متفاوتی را با زیبایی هرچه بیشتر مشاهده کنید. البته زیبایی، دوام، قدرت و استحکام در طراحی های گوناگون باعث شده است تا شما بتوانید در هر محیطی با توجه به ساختار دکوراسیون از انواع مختلف نرده های شیشه ای سکوریت با کیفیت و استاندارد عالی و مقرون به صرفه استفاده نمایید.
 روش های خلاقانه هر کدام می تواند به بهترین شکل ممکن زیبایی فضا را تامین کند. اما در هر صورت توصیه ما به شما این است که سعی کنید همیشه به کیفیت محصول بیشتر از هر چیز توجه کنید؛ چرا که باید دکوراسیون با یک هماهنگی خاص سبک اصلی خود را به نمایش بگذارد و تنها کیفیت این قدرت را دارد که بتواند تضمین استفاده از محصول در طولانی مدت باشد.

نرده شیشه ای سکوریت
 

برای خرید نرده شیشه ای می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

نرده شیشه ای فیکس پوینت

یکی از مدل های بسیار قابل قبول و کاربردی نرده شیشه ای سکوریت مدل فیکس پوینت است که این مدل با ضخامت ۱۲ تا ۱۶ میلیمتر می تواند با استفاده از پروفیل آلومینیوم استفاده ای مقرون به صرفه، با دوام و کیفیت بالا را به نمایش بگذارد. سعی کنید از یک نصاب ماهر و باتجربه بخواهید که نصب این نرده را برای شما انجام دهد. تمامی محاسبات باید کاملا صورت پذیرد. در غیر این صورت نرده شیشه ای سکوریت شما با فیکس پوینت نمی تواند نصب درستی باشد؛ چرا که اگر محاسبات آن دقیق وحساب شده نباشد، حتی یک میلیمتر می تواند خسارت بالایی را به بار آورد و به همین دلیل سعی کنید، چنانچه قصد شما استفاده از فیکس پوینت است در ابتدا تمام محاسبات خود را مورد بررسی قرار دهید. ضخامت میلیمتری باید با دقت بالا انجام پذیرد؛ چرا که این نرده حالت ترکیبی است از مدل اسپایدری و سکوریت که باید به این نکته نیز توجه کنید.

نرده شیشه ای سکوریت قهوه ای

جهت مشاهده قیمت نرده شیشه ای می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

نرده شیشه سکوریت اکسپوز و اسپیگت

اگر نام نرده شیشه ای سکوریت اکسپوز را شنیده باشید این فریم کاربردی uشکل  می‌تواند به شکل متفاوت خود و از جنس آلومینیوم در فاصله ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر برای نرده شیشه سکوریت گزینه مناسبی محسوب شود؛ چرا که جنس شیشه توسط ورق آلومینیومی با ضخامت ۱۲ تا ۲۰ سانتی متر می تواند شیشه را دقیقاً در یک فضای ثابت فیکس کند. استفاده از فریم اکسپوز برای نصب نرده شیشه ای سکوریت می تواند گزینه قابل قبولی باشد. اما شما می توانید از فریم اسپیگت نیز استفاده کنید؛ چرا که یکی از قابل قبول ترین نرده های شیشه ای، اسپیگت است که به خاطر نوع ساختار آن علاوه بر زیبایی می توانید استاندارد خاصی را نیز در نظر بگیرید و با ارتفاع ۱۲ تا ۱۵ سانتیمتر با شیارهایی که شیشه را مهار می کند به استحکام نصب هر چه بیشتر  محیط توجه داشته باشید. امروزه در بسیاری از راهروها، راه پله ها و و حتی تراس از مدل نرده شیشه ای سکوریت اسپیگت به راحتی استفاده می شود.

نرده شیشه ای سکوریت بلند

نرده شیشه ای پایه و تراس

استفاده از نرده شیشه ای سکوریت پایه نیز امروزه مانند اکسپوز می‌تواند حداکثر ۱۲ میلیمتر ضخامت داشته باشد و ۹۰ تا ۱۱۰ سانتیمتر را به ارتفاع خود اختصاص دهد و اگر به دنبال یک نرخ ارزان قیمت هستید ما به شما استفاده از پایه های استیل را پیشنهاد می کنیم، که البته این نرده نمی تواند دوام و تحمل بالایی داشته باشد.
اما نرده نرده شیشه ای تراس که برای انواع آپارتمان و ساختمان نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد باعث می‌شود تا امنیت شما در فضای تراس کاملا برقرار شود و به همین دلیل از نرده‌های با کیفیت با یک ارتفاع مناسب استفاده می شود که البته نرده شیشه ای در بالکن هم خود با ارتفاع متناسب و کاملا سلیقه ای به آن توجه می شود اما در حال تکان حاضر شما اگر از جنس های با کیفیت شیشه استفاده کنید علاوه بر زیبایی نما می توانید قیمت مناسب تری را پرداخت کنید.

نرده شیشه ای سکوریت سفید

جهت سفارش نرده شیشه ای از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

مزایای نرده شیشه ای سکوریت

استفاده از نرده شیشه ای سکوریت با مزایای خاصی که دارد می تواند شما را از تهیه و خرید خود راضی نگه دارد. در ابتدا شما باید به نمای خاص شیشه سکوریت توجه کنید که همیشه شفافیت اصلی خود را به نمایش می گذارد که بتوانید بدون هیچ گونه محدودیتی دید خود را همیشه برقرار نگه دارید. این نوع نرده نسبت به نرده چوبی یا فلزی قیمت ارزان تری دارد و همچنین شما بدون اینکه به رنگ آمیزی خاصی نیاز داشته باشد، باید به تمیز کردن نرده ها بیندیشید. اگر به هزینه نرده فکر می کنید، هزینه آن یک هزینه مقرون به صرفه است که شما با توجه به جنس شیشه و یراق آلات آن می توانید هزینه را محاسبه کنید. امنیت بی نظیر این نرده می تواند با ضخامت بالا به ایمنی هرچه بیشتر محیط کمک کند.

نرده شیشه ای سکوریت آبی

سخن پایانی
 اما در آخر شما در مورد استفاده از نرده شیشه ای سکوریت بهتر است نسبت به نصب بسیار آسان این نرده بی توجه نباشید که در کوتاه مدت می توانید اتصالات کامل را بدون هیچ گونه جوشکاری در یک عملیات مناسب در نظر بگیرید.شما چنانچه برای نصب این نرده از خدمات آنلاین و اینترنتی کمک بگیرید، در کم ترین زمان می توانید یک نصب اصولی را در نظر بگیرید و مورد استفاده قرار دهید و هزینه نصب کمتری را نیز پرداخت نمایید و در طولانی مدت نسبت به کیفیت نصب و جنس نرده مطمئن باشید.
 

نظرات کاربران

درصورت عدم عضویت شما در سایت اطلاعات آی پی شما در سایت ذخیره می گردد

انتخابگر پوسته