نرده شیشه ای

این روزها به کار بردن عناصر شیشه ای در ساخت و ساز ساختمان ها بسیار زیاد شده است و به عبارتی طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. از جمله المان شیشه ای که امروزه بسیار استفاده می شود به نرده شیشه ای معروف است که علاوه بر داشتن نقش حفاظتی جلوه ی بصری بسیار زیبایی نیز دارد. در این مقاله و در ادامه قرار است به طور کلی در مورد نرده شیشه ای برای شما توضیحاتی را ارائه دهیم. می دانیم که در ساختمان سازی از شیشه خیلی استفاده می شود و ما از بدو تولد همیشه در اطراف مان انواع شیشه ها را دیده ایم. شیشه می تواند در همه جا استفاده شود و مهمترین جایی که از شیشه در آن استفاده می شود همان پنجره ها است که شیشه ای هم بوده و امکان لذت بردن از فضای بیرون ساختمان را برای انسان فراهم می کند. با گسترش فناوری و استفاده از انواع رنگ ها در شیشه های نمای ساختمان ها و پنجره ها، تولید محصولات شیشه ای گسترش پیدا کرد و کم کم به تمام یا اغلب لوازم کشیده شد. امروزه به هر جا که می گذاریم ردپای شیشه را مشاهده می کنیم.از درب شیشه ای گرفته تا نرده شیشه ای، پلکان شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، بالکن شیشه ای، پل شیشه ای و حتی آسانسور شیشه ای. لذا با تمام این تفاسیر ما می توانیم در این مقاله مبحث نرده شیشه ای را پوشش دهیم.

نرده شیشه ای

برای خرید شیشه لاکوبل می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

نرده شیشه ای چیست ؟

نرده شیشه ای موجب زیباتر شدن خانه و راه پله ها شده و نمای زیباتری به فضا می دهد. اگر از شیشه در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم، زیبایی آن چندین برابر خواهد شد و لذا هنرمندان و معماران استفاده از شیشه را در همه فضا ها توصیه می کنند. در گذشته به دلیل عدم پیشرفت تکنولوژی و مواد ساخت در زمینه مقاوم سازی شیشه ها، اکثر افراد ذهنیت منفی نسبت به شیشه اللخصوص از لحاظ استحکام و مقاومت آن، داشته اند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بکارگیری ماشین آلات لمینت و سکوریت، پیشرفت های چشمگیری در زمینه مقاوم سازی شیشه ها داشته و می توان گفت تا حد زیادی ذهنیت های قبلی منوط به امن نبودن و همچنین شکننده بودن شیشه ها از بین رفته است. جان پناه شیشه ای به سبک ها و طرح های مختلفی قابل اجرا بوده و به تناسب اجرای هر مدل، مقاومت و زیبایی منحصر به فرد خود را دارند. در حقیقت نرده شیشه ای و همان طور که از اسم آن نیز مشخص است به حفاظی گفته می شود که دارای صفحات شیشه ای است و به وسیله ی پایه ها و چارچوب هایی از جنس استیل یا آلومینیوم در مکان مورد نظر ثابت می شود. نرده شیشه ای از این لحاظ که دارای شیشه های شفافی است دید بسیار جذابی نسبت به دیگر انواع نرده های فلزی، چوبی و سنگی دارد.

انواع نرده شیشه ای 

از لحاظ شکل قاب و یا چارچوب این نرده ها را می توان به سه دسته تقسیم کرد. البته لازم به ذکر است که به دلایلی همچون به وجود آمدن نگاه های نو و طراحی های جدید، نیازهای مختلف و حتی پیشرفت فناوری ممکن است انواع دیگری از نرده های شیشه ای را نیز مشاهده کنید. در ادامه معروف ترین انواع نرده شیشه ای را برای شما معرفی خواهیم کرد. نوع قاب دار یکی از انواع نرده های شیشه ای است که این شیشه های حفاظتی در یک چارچوب قرار گرفته اند و به وسیله ی ستون های فلزی از همدیگر جدا شده و به زمین وصل می شوند. از لحاظ قیمت نیز این مدل به صرفه تر از دیگر مدل ها است.  نوع دیگر نرده های شیشه ای بدون قاب است که هیچ گونه چارچوب و یا ستونی در اطراف آن ها وجود ندارد و فقط با پایه ها بر روی زمین و یا در کنار دیوار نصب می شوند و به عبارتی قاب نگهدارنده ای ندارند.  نوع نیم قاب ترکیبی از دو مدل قبلی است و به عبارتی دیگر صفحه های شیشه ای توسط ستون هایی از جنس آلومینوم یا استیل از یکدیگر جدا می شوند و به کمک آن ها نیز بر روی زمین قابل نصب هستند. البته قاب و یا چارچوبی نیز ندارند. 

اتصالات نرده شیشه ای 

نکته ی بسیار مهم در مورد نرده شیشه ای، اتصالات آن است که می توان گفت به دلیل تنوع این نرده ها در بازار اتصالات مورد نیاز هر نوع از آن ها نیز می تواند متغیر باشد به عبارتی دیگر یراق آلات برای نصب هر کدام از انواع نرده های شیشه ای با دقت به طرز نصب کردن شیشه ها و شرایط آن ها تعیین می شود بنابراین نمی توان انواع اتصالات یکسان و شبیه بهمی را برای تمامی انواع نرده های شیشه ای تعیین کرد در عوض می توان با به وجود آوردن دسته بندی مخصوصی تمامی یراق آلات را رده بندی کرد. در ادامه طبقه بندی این یراق آلاتی که برای نصب کردن نرده های شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند را معرفی کرده ایم. 
• قطعه هایی برای اتصال شیشه به شیشه 
• قطعه هایی برای اتصال هندریل به شیشه ها 
• پایه های مختص نگهداشتن پنل های شیشه ای 
• فیکس پوینت ها و یا اتصالات دکمه ای 

نصب نرده شیشه ای 

نرده های شیشه ای و همان طور که به آن اشاره کردیم دارای جلوه ای بسیار زیبا هستند و علاوه بر آن به منظور حفاظت از افراد در مکان های مختلفی همانند تراس، راه پله و دیگر مکان ها نصب می شوند. در ادامه شما را به طور خلاصه با ترتیب مراحل مختلف نصب این نرده های شیشه ای آشنا می کنیم. 
• در ابتدا شما باید محل مورد نظر برای نصب کردن این نرده های شیشه ای را آماده کنید. به عبارتی باید از قبل تمامی لوازم اضافی در اطراف محل مورد نظر را بردارید. 
• سپس شما باید نرده را آماده کنید به این منظور که از طول، عرض و ارتفاع نرده کاملا مطمئن شوید و تمامی زیر ساخت های لازم برای نصب کردن را فراهم کنید. 
• در این قسمت شما دیگر باید شروع به نصب نرده کنید. البته لازم به ذکر است که نصب کردن انواع نرده ها با توجه به اینکه تفاوت هایی در ساختار خود دارند می تواند متفاوت باشد. 
• در آخر باید برای نصب چارچوب اقدام کنید. زیر نرده های شیشه ای به طور معمول درون چارچوب براکت ها و کف پوش های موجود بر روی زمین محکم می شود. 

لیست قیمت نرده شیشه ای 

با اینکه قبلا هم به قیمت نرده شیشه ای اشاره کرده ایم و گفتیم که قیمت این نرده ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که البته با توجه به موضوعاتی همانند تحریم ها و تغییر هزینه مدام مواد اولیه ی این شیشه ها قیمت ها می تواند متغیر باشد اما در ادامه قصد داریم به قیمت کلی آن ها اشاره کنیم. 
• نرده های شیشه ای اکسپوز با شیشه سکوریت ۱۰ میل : ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان 
• نرده های شیشه ای اکسپوز با شیشه ۲ لایه ای ۶ میل سکوریت لمینت : ۳,۳۰۰,۰۰۰ توما 
• نرده های شیشه ای فیکس پوینت با شیشه سکوریت ۱۰ میل : ۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان 
• نرده های شیشه ای اسپیگوت با شیشه سکوریت ۱۰ میل : ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان 
• نرده های شیشه ای اسپیگوت با شیشه ۲ لایه ۶ میل سکوریت لمینت : ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
در نهایت به شما توصیه می کنیم که پس از آشنایی با نرده شیشه ای و تصمیم به خرید آن برای نصب کردن از افراد حرفه ای کاربلد استفاده کنید تا این پروژه علاوه بر زیبایی استحکام لازم را نیز داشته باشد.

ویژگی های نرده شیشه ای 

ویژگی های نرده شیشه ای : نرده های فلزی رطوبت را در خود نفنذ می دهند و هیچ مقاومتی ندارند و ضربه ها می تواند به آنها آسیب بزند در صورتی که نرده شیشه ای علاوه بر زیبایی خیره کننده و بیشتر و عبور نور،مقاومت بالایی هم داشته و هرگز رنگش از بین نمی رود و می توان از آن از مناطق شرجی تا گرمسیر و خشک و سرد و در دماهای مختلف استفاده نمود.نرده شیشه ای به شکل ضد آب و ضد خش و ضد زنگ ساخته شده و اگر هم از ترکیب مواد مختلف ساخته شده باشند باز هم مقاومت بالایی داشته و می توانند کارایی زیادی به ما بدهند.نرده شیشه ای رنگش عوض نمی شود و شکلش را هم از دست نمی دهد و فقط ممکن است لک بگیرد که آن هم با شیشه شور و در حد یک دقیقه پاک خواهد شد.نرده شیشه ای از لحاظ نسبت کیفیت به تمام متریال های دیگر ارجحیت داشته و خیلی راحت می توانید آن را روی پله هایتان نصب کنید و از آن لذت ببرید.کلا نرده شیشه ای در هر خانه ای نمای زیبایی به آن داده و موجب می شود که بیشتر به چشم بیاید و دلربا تر شود و کارایی اش بیشتر شود. 
البته نرده شیشه ای قابلیت های زیادی دارد که فقط چند تا از نکات مهم اش در اینجا مطرح شد.از لحاظ تمییزی و لطافت هم از هر نوع نرده ای بهتر است.نرده شیشه ای در خانه ها معمولا به عنوان حفاظ پله ها استفاده می شود و در خانه هایی که دوبلکس باشند کارایی دارد و می تواند زیبایی خانه را تا چند برابر افزایش دهد.استفاده از نرده شیشه ای در این ادارات می تواند موجب باز تر شدن فضاها هم بشود و لذا با در نظر گرفتن همه جوانب توصیه ما این است که از نرده شیشه ای استفاده نمایید.

استفاده از نرده شیشه ای در دکوراسیون داخلی : 

نرده شیشه ای در این فضاها به عنوان محافظ پله ها بکاررفته و می تواند کارایی بالایی داشته باشد و البته در نمای داخلی می توان پله ها را هم بهمراه نرده شیشه ای،شیشه ای کرد تا زیبایی نمای داخلی دو برابر شود.پله های شیشه ای بسیار مقاوم بوده و خیلی محکم هستند و می توانند وزن بالایی را تحمل نمایند.می شود پله های را بهمراه نرده شیشه ای و با حالات ساده و مارپیچ و پاگرد تولید نمود و ساخت.استفاده از نرده شیشه ای به عنوان جدا کننده فضاها :در مکان های گوناگون مانند سازمان ها و ارگان ها و کمپانی ها می توانیم از نرده شیشه ای برای پارتیشن نمودن فضاها استفاده کنیم.خوب این روش فواید بسیاری دارد،به عنوان مثال ارتباطات درون شرکتی خیلی راحت تر می تواند برقرار شود و سرپرست شرکت و صاحب شرکت می تواند خیلی راحت همه کارمندان شرکت را بدون اینکه بشود مخفی کاری ای انجام داد در نظر رفته و برآنها نظارت کند. 

کاربرد های مختلف نرده شیشه ای

همانطور که پیش از این به آن اشاره کردیم، استفاده و بکارگیری از شیشه، ساده ترین راه برای افزایش زیبایی و ارزش ساختمان است و هندریل شیشه ای مرغوب و با کیفیت برای بالکن ها، پاسیو ها، راه پله ها، ایوان ها و غیره یکی از بهترین گزینه های انتخابی محسوب می شوند. استفاده از جانپناه های شیشه ای علاوه بر افزایش ظرافت و ساختار محکمی که به شما ارائه می دهند، با بیشتر فضا ها و سبک ها همخوانی داشته و نیازی به تعمیرات مستمر و نگهداری منظم ندارند. در حالی که استفاده از نرده های شیشه ای مزایای چشمگیری دارد، سیستم های نرده شیشه ای مختلفی نیز وجود دارد که هر یک نقاط قوت و ضعف خود را داشته که در ابتدا راجع به آن ها صحبت کرده ایم.
در هنگام تصمیم گیری برای انتخاب نرده ی راه پله ها، امروزه نرده های شیشه ای انتخاب برتر و مناسب تری هستند. از جنبه علمی نیز نرده های شیشه ای مزایای زیادی دارند. آن ها علاوه بر تمیز کردن راحت و آسان، به نگهداری منظم و خاصی نیاز نداشته و می توانند سال ها و حتی دهه ها برای شما کاربرد داشته باشند. نرده های شیشه ای گزینه بسیار مناسب و ایمنی برای استفاده در راه پله ها هستند. از آنجائیکه شیشه پس از مدتی پوسیده نمیشود، انتظار می رود که جانپناه های شیشه ای، محکم و در تمام طول عمر خود ایمن و قابل اعتماد باقی بمانند. هندریل های شیشه ای موجب حفظ و ارتقای زیبایی در ساختمان شده و با انعکاس نوری که ایجاد می کنند، فضای ساختمان را از آنچه که هست، بزرگتر نشان می دهند.
 

کاربرد های مختلف نرده شیشه ای

ایران لاکوبل بزرگترین مرکز فروش شیشه رنگی در تهران جهت سفارش شیشه رنگی از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

نا گفته نماند که نرده های شیشه ای بیشترین استفاده را در بالکن ها داشته و ترکیبی جالب توجه از زیبایی و ایمنی را به ارمغان می آورند. نرده های شیشه ای بالکن ها دارای پنل های شیشه ای شفاف بوده که توسط یک قاب فلزی یا آلومینیومی در محل قرار می گیرند.
از این دست از شیشه ها نیز گاها برای احاطه کردن استخر ها استفاده می شود. همچنین اگر فضا و منظره زیبایی دارید و تمایل دارید تا در هر حالتی نمای این منظره را حفظ شود، نرده های شیشه ای بدون قاب مناسب ترین گزینه برای شما هستند. این دسته از نرده ها دارای پنل های شیشه ای و بدون قاب بوده و به راحتی امکان مشاهده منظره را فراهم می سازد.
شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که ایجاد تغییر در قسمت های مختلف ساختمان، به چه میزان روی دکوراسیون و چیدمان کلی آن تاثیرگذار باشد. پیشنهاد می کنیم نرده های تان را با نرده های شیشه ای تعویض کنید در این صورت متوجه تغییرات عظیم آن خواهید شد. زیرا نرده شیشه ای باعث می شود تا راه پله ها روشن تر و بزرگتر به نظر برسند.

حفاظ شیشه ای تراس

با استفاده از نرده های شیشه ای، می تواند پروژه ای را تحویل دهید گویا الماسی درخشان در آن ساختمان است. قدم برداشتن در راه پله ای که سرتاسر از نرده های شیشه ای تشکیل شده است، شوق زندگی را به ما یادآور می شود، زیرا روشنایی که با وجود این نرده ها حاصل شده قابل لمس است. کاربرد نرده های شیشه ای در صنعت ساختمان به علت جذابیت و از بین بردن معضلات نرده های فلزی مورد مقبولیت اکثر افراد واقع شده است.
همان گونه که مشهود است عصر کنونی باعث شده تا افراد در آپارتمان ها زندگی کنند به همین دلیل از آفتاب و روشنایی آن بی بهره اند. در نتیجه معماران و طراحان تصمیم گرفته اند که از متریال شیشه به علت وضوح ذاتی که دارد، در دکوراسیون داخلی و خارجی بیشتر به کار ببرند، نرده های شیشه‌ای جزئی از آنها به شمار می رود.
در سال های پیش به علت عدم توسعه فناوری در رابطه با پایدارسازی شیشه ها، افراد ذهنیتی منفی از شیشه به خصوص از لحاظ استقامت و پایداری داشتند. 
در حال حاضر با توسعه فناوری و استفاده از دستگاه های ساخت سکوریت و لمینت، توسعه های شایان توجه در صنعت پایدارسازی شیشه به وجود آمده و بایستی این تفکر کهنه که موجب عدم کاربرد شیشه می شود را فراموش کرد. نرده های شیشه ای را می توان در مدل های متفاوتی پیاده سازی کرد. یقینا بر اساس نصب هر سبک جذابیت و استقامت متفاوتی را دارا خواهد بود.

نرده شیشه ای روکار

شیشه به دلیل شفافیت فراوان، قابلیت عبور نور و همچنین افزایش نور محیط، بسیار در چیدمان دکوراسیون اهمیت دارد. بنابراین شیشه در مکان های مختلف مانند خانه، اداره، ساختمان تجاری و... به دکوراسیون مکان جلوه ای زیبا و مدرن می بخشد و باعث افزایش ظاهر میشود. همین موضوع باعث شده است که از شیشه در بالکن، راه پله و به طور کلی در ساختمان سازی بسیار استفاده شود. اما حفظات از شیشه یک امر مهم و ضروری است.  محافظ های شیشه ای دارای مقاومت بالایی هستند که امروزه در صنعت بسیار کاربرد دارند. چرا که در ساختار این محافظ ها از متریال آلومینیومی ضد زنگ در فضاهای باز و پوشیده استفاده شده است. برای همین استفاده از نرده شیشه ای که محافظ شیشه اهمیت زیادی دارد. 

مراحل نصب نرده شیشه ای روکار

لازم به ذکر است که برای نصب نرده شیشه ای روکار، مراحل باید به دقت انجام شود. در اولین مرحله باید پروفیل ها با فاصله اندازه و مشخص روی سطح کار و سوراخ کاری قرار بگیرند. در مرحله بعد باید قطعات نشیمن شیشه ای نصب شوند و همچنین شیشه باید در محل خود تراز گردد. لازم به ذکر است که فیکس کردن پنل شیشه ها بسیار در نصب نرده شیشه ای روکار اهمیت دارد. در مرحله بعد باید کاور های دو طرف پروفیل نصب شوند و همچنین در انتها باید نصب درپوش ها و همچنین هندریل یا دست انداز روش شیشه ها صورت گیرد. 

قیمت نرده شیشه ای روکار

هم‌چنین این نوع نرده‌ها علاوه بر کاربرد فراوان در طراحی فضای داخلی ساختمان، به علت استفاده از متریال آلومینیومی ضد زنگ برای اجرا در نماهای خارجی و تحت شرایط آب و هوایی مختلف نیز مناسب هستند. برای اجرای این نوع نرده‌ها در ساختمان خود کافی است با توجه به شرایط مورد نیاز، به سفارش و نصب نوع مناسب آن برای فضای مورد نظرتان اقدام نمایید.  بیشتر قیمت ها در بازار و سایت ها، تخمین زده شده اند. پس با توجه به متغیر بودن سفارش دهنده، نرده شیشه ای روکار برای هر کس و در هر مکان قیمت متفاوتی دارد. یکی از عواملی که بر روی قیمت آن ها تاثیر می‌گذارد، هندریل است. این نرده ها می‌توانند به همراه هندریل که میله دستگیره، دستک، دست اندازه یا دستگرد میشوند نصب شوند و یا می‌توانند بدون هندریل نصب شوند. اما برای آشنایی با قیمت ها هر کدام از انواع ها قیمت متفاوتی دارند مثلاً نصب هر متر نرده شیشه ای اکسپوز روکار ( کامپوننت) شیشه سوپر کلیر سکوریت ۱۰ میل حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار می باشد.

نرده شیشه ای پله گرد

نرده شیشه ای پله گرد که اخیرا بسیار ترند شده است گزینه ای عالی برای ایجاد زیبایی هر چه بیشتر محیط های مختلف همانند فضاهای داخلی هتل ها، تالارهای پذیرایی و حتی ویلاها و ساختمان های مسکونی است. ادامه ی این متن را مطالعه کنید تا شما را با ویژگی های مختلف نرده شیشه ای پله گرد یا همان نرده شیشه ای راه پله گرد آشنا کنیم. 

نصب نرده شیشه ای پله گرد

در ابتدا قطعا برای شما سوال است ‌که نصب این نوع پله ها چگونه انجام می شود؟ در واقع برای نصب این نوع نرده های شیشه ای باید به چند نکته ی مهم دقت کنید. از جمله ی این نکات این است که در ابتدا باید قطعات نگهدارنده نرده شیشه ای نصب شوند چرا که این قطعات وظیفه ی انتقال نیرو به سازه را دارند.  قطعات نگهدارنده می توانند شامل پروفیل آلومینیومی، پایه  نگهدارنده ی استیل و یا آلومینیومی، پایه اسپیگات و یا قطعات فیکس پوینت می‌باشند. پس از نصب قطعات نگهدارنده باید اقدام کنید به نصب شیشه ها که البته نکته ی بسیار مهم آن ها این است که باید ابتدا قطعات نگهدارنده هم تراز شوند چرا که باعث می شود شیشه ها به طرز مناسبی کنار هم قرار بگیرند. 

قیمت نرده شیشه ای پله گرد 

در حقیقت قیمت نرده شیشه ای راه پله گرد به موارد مختلفی بستگی دارد برای مثال معمولا در این نوع نرده ها برای استحکام بیشتر از سکوریت یا لمینت استفاده می شود که دارای هزینه های متفاوتی است. میزان قیمت هندریل به کار رفته در نرده های شیشه ای نیز به میزان متراژ و یا ضخامت آن بستگی دارد و به دلیل اینکه برای پله های گرد استفاده می شوند که دارای پیچیدگی خاصی هستند قطعا قیمت بالاتری خواهند داشت. نکته ی دیگری که بر قیمت این نوع نرده ها موثر است این است که برای قرار دادن شیشه ها کنار همدیگر نیاز به محاسبات و اندازه گیری های بسیار دقیقی است که این موارد هم نیازمند دستگاه های پیشرفته برای اندازه گیری هستند. 

نرده شیشه ای پله

نرده شیشه ای را شما می توانید برای مکان های مختلفی به کار ببرید که یکی از آن ها برای پله ها است. در واقع نرده شیشه ای پله حفاظی است که از شیشه ی نشکن تشکیل شده است و به طور منظم و توسط اتصالاتی فلزی بر روی راه پله نصب می شوند. البته جالب است بدانید که تمامی اتصالات به کار برده شده به طور کامل ضد رنگ و دارای جنسی استیل یا آلومینیوم هستند. 

اجرای نرده شیشه ای راه پله گرد 

نرده شیشه ای راه پله گرد همان طور که گفتیم می تواند جلوه ای بسیار زیبا به فضای ساختمانی شما بدهد اما در مورد اجرای آن در ساختمان باید نکاتی را رعایت کنید. برای مثال در هنگام مرحله ی اسکلت ساختمان باید شما حتما نوع پله گرد و نرده شیشه ای را تعیین کنید به این دلیل که برای اجرای هندریل به یک سری شیار در سازه فلزی نیاز خواهید داشت و در صورت انجام سفت کاری این امر ممکن نخواهد بود. برای کف پله ها همچنین می توانید از سنگ، چوب و شیشه استفاده کنید که البته استفاده از شیشه سکوریت برای کف پله ها نیز بسیار جالب است. در نهایت به شما توصیه می شود که اگر علاقمند به استفاده از سبک جدید در ساختمان های خود هستید حتما از نرده شیشه ای پله گرد استفاده کنید تا فضای بسیار زیبایی را به ساختمان خود اضافه کنید.

نرده شیشه ای راه پله

نرده که به آن جان پناه نیز می گویند سالیان زیادی است که بخشی از معماری به حساب می آید و با توسعه فناوری تغییراتی در جنس، طرح و نمای آن به وجود آمده است. نرده های شیشه ای نسل نوینی از نرده های نگهدارنده هستند که در عصر کنونی محبوبیت فراوانی کسب کرده اند. این گونه از نرده ها در راه پله درون خانه، راه پله‌ اماکن اداری و تجاری و به عنوان نگهدارنده و جان پناه در بالکن و تراس استفاده می شود. شیشه های سکوریت و لمینت، با قطرهای ۱۰ تا ۲۰ میلی متر در نرده های شیشه ای، با توجه به نوع مکان و کاربری آن کار گذاشته می شود. نرده های شیشه ای برعکس نمایشان که به علت روشن و واضح بودن شکننده دیده می شود، بسیار مطمئن و بادوام هستند. این نرده ها با کمک پایه و دستگیره های فلزی و استیل به سطح تکیه‌گاه خود اتصال پیدا می کنند.

نرده شیشه ای بالکن

نرده های شیشه ای به علت وضوح و مقاومت بالایی که دارند گزینه های مطلوبی برای نرده بالکن محسوب می شوند. نرده های شیشه ای بالکن با شیشه سکوریت و لمینت شده در قطرهای 8 تا 16 میلیمتر قابلیت پیاده سازی دارند. جان پناه شیشه ای بالکن با چند سیستم گوناگون مهار شیشه نصب می شوند مثل نرده های شیشه ای سبک الگانس و نرده های شیشه ای اسپایدر و نرده های شیشه ای با پایه به انضمام بست شیشه گیر. جان پناه شیشه ای تراس با به کار بردن بهترین متریال و یراق آلات تولید و پیاده سازی می شود. با توجه به جذابیت و پایداری شیشه های امروزی کاربرد جان پناه شیشه ای بالکن با محبوبیت زیادی رو به رو شده است. 
شاسی کار گذاشته شده از قطعات لولایی و ریلی آلومینیومی مقاومتی تولید می شود تا بر اثر کاربرد همیشگی سطح کیفی آن تغییری نکند و در برابر تغییرات آب و هوایی استقامت داشته باشد. لبه اصلی بالکن های شیشه ای از جام های به یک میزان و جنس آن از شیشه های سکوریت یا لمینت است که به شکل لبه های یک اندازه است با امکان انتقال به طرفین که کمترین بازدارندگی را برای گذر نور و روشنایی خارج به داخل بالکن به وجود می آورد. پیاده سازی بالکن شیشه ای به پاکیزه ماندن محیط کمک می کند و می تواند به عنوان درب متحرک کشویی یا لولا دار از آن در بالکن ها به کار برد.

نرده شیشه ای دفنی

جهت مشاهده نرده شیشه ای تراس می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

جان پناه شیشه ای

یکی از تولیدات نوین در رابطه با نرده و جان پناه، هندریل شیشه ای است. هندریل به علت وضوح شیشه دارای توانمندی همسویی با بیشترین محیط ها و مدل های معماری بوده و با تشکیل ساختاری یکدست و واضح مورد توجه افراد زیادی واقع شده است. این هندریل ها دارای طرح های بسیار گسترده ای هستند و به همان سان قابلیت کاربرد شمار زیادی از یراق آلات، شیشه های سکوریت، شیشه های لمینت و خم در آن ها امکان پذیر است. این موارد موجب شده که هندریل شیشه ای سوای بر جذابیت بصری، امنیت بسیار بالایی را فراهم کنند.

جان پناه شیشه‌ ای اسپیگات 

قطعا تا کنون نام جان پناه شیشه ای اسپیگات را شنیده اید، در واقع این نوع جان پناه شیشه ای یک نوع هندریل شیشه ای مانندی است اما با ارتفاع کوتاه تر و به عنوان حفاظ بام، تراس و یا اطراف محوطه ها به کار می رود. از دیگر ویژگی های جان پناه شیشه ای اسپیگوت می توان به این امر اشاره کرد که دارای شیشه های تک لایه و یا دولایه ای یراق استیل u شکلی است و همچنین دارای لمینتی از قسمت های بالایی شیشه است که باعث مهار شدن آن می شود. 

نرده شیشه ای فیکس پوینت

در اجرای نرده شیشه فیکس پوینت شیشه نرده در پیشانی جداره وید گذاشته می شود و به منظور پیاده سازی آن پیش از پوشاندن نهایی پیشانی دال بتنی یا تیر فلزی، چندین دکمه مطابق با ابعاد شیشه جوشکاری شده و در مرحله بعد پوشاندن ‌نهایی مطابق با معماری داخلی اتفاق می افتد، به گونه ای که دکمه ها بیرون مانده و سپس شیشه پیاده سازی می شود.

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای سکوریت

این نرده ها در بعضی از جاهای تفریحی، توریستی و اقامتی به کار برده می شود. در امکان این چنینی نور فضا و جذابیت جزء عناصر تاثیرگذار در طراحی داخلی محسوب می شود. به همین جهت نرده های شیشه ای سکوریت و لمینت در اجرای آن ها به کار رفته اند. این گونه از نرده ها سوای بر محافظت از جان افراد به طراحان و معماران توانایی طراحی محیط های خلاقانه و بی نظیر را می دهد. این نرده ها مثل شیشه های معمولی شکننده نیستند. بنابراین نرده های سکوریت و لمینت همه خصوصیات مد نظر یک طراح یا معمار را در خود گنجانده اند. جذابیت، مقاومت، دوام، توانایی مانور در ایجاد صحنه های خلاقانه و غیره را دارند.

نرده شیشه ای دفنی

در این سبک از جان پناه ها یا نرده های شیشه ای پروفیل های به خصوص از مواد اولیه آلومینیوم به صورتی طراحی و ساخته شده اند که به شکل مخفی یا توکار درون تراز کف گذاشته می شوند. از جمله مزیت ها و خصوصیات برجسته این سبک پنهان بودن ابزارآلات نگهدارنده شیشه است که این قابلیت را فراهم می کند تا طراحی به شکل ساده تر و کوچکتر دیده شود و به این علت توجه معماران و طراحان را تا حد زیادی به خود جلب می نماید.
برای پیاده سازی نرده شیشه ای یک پروفیل به شکل ناودانی سرتاسری به عنوان پروفیل راهنما در مرحله های آغازین و پیش از کف سازی در ابتدا درون کف گذاشته شده که به عنوان راهنمای تراز کف به منظور اکیپ های بنایی و غیره نیز است، این پروفیل به عنوان گاتر هم کاربرد دارد و با دیتیل های ایده آلی می توان از این پروفیل به منظور گردآوری آب های موجود بهره برد.

حفاظ شیشه ای تراس

جان پناه شیشه ای بالکن و نرده شیشه ای بالکن بیش از تمام نرده ها کاربرد دارد. این نرده ها که توسط پایه های محافظ و با شیشه سکوریت 10 الی 20 میلیمتر پیاده سازی می شوند، بسیار مقاومند. ارتفاع نرده بالکن دست کم 110 سانتیمتر است که بایستی حتما از شیشه سکوریت و لمینت شده پیاده سازی گردد. محافظ بالکن و تراس بایستی به شکل خود ایستا و یکپارچه نصب شود و به حدی استقامت داشته باشد که در زمان وارد شدن ضربه به پنل های شیشه ای به هیچ عنوان صدمه ای وارد نگردد. به منظور حفظ امنیت در پیاده سازی این سبک محافظ شیشه ای حتما بایستی از شیشه های سکوریت و لمینت شده به کار برد. 
قطر شیشه های استفاده شده در نرده بالکن با توجه به دستگاهی که شیشه توسط آن مهار می شود بین 10 الی 20 میلیمتر است. شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید ترین سبک محافظ شیشه ای بالکن تلفیق پایه ها و یراق آلات استیل شیشه خور می باشد که در برخی از سبک ها از گزینه های عمودی آلومینیومی یا استیل در برش های گرد و چهارگوش به عنوان ستون و پایه مهار کننده جام های شیشه ای به کار برده می شوند.

نرده شیشه ای مدرن

فریم لس (بدون فریم)

جان پناه فریم لس نسبت به سایر نرده های شیشه ای مشابه، اقتصادی تر و مقرون به صرفه تر است. ناگفته نماند هندریل های فریم لس نسبت به محصولات مشابه از لحاظ ایستایی و زیبایی در جایگاه پایین تری قرار می گیرند. شیشه های مورد استفاده در این روش، بطور معمول 10 میل سکوریت ساتینا یا 10 میل سکوریت شفاف است؛ البته ناگفته نماند که قابلیت طراحی و اجرای سند بلاست را ممکن می سازد. در نرده شیشه ای فرم لس از حداقل یراق برای اتصال استفاده شده است. در این روش از بست های مختلف شیشه سکوریت مانند بست 120 برای اتصال شیشه به دیوار و از بست های 80 در 80 برای اتصال شیشه به شیشه استفاده می شود. آلیاژ داخلی آن از آلومینیوم و روکش بیرون آن از استیل 304 بوده که در رنگ های نقره ای و طلایی و اشکال منحنی، مستطیل و همچنین نیم دایره در دسترس قرار دارد.

انواع هندریل شیشه ای (نرده شیشه ای)

جهت مشاهده قیمت شیشه رنگی می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

فیکس پوینت

جان پناه شیشه ای فیکس پوینت با یراق گرد از کناره های دیوار اصطلاحا بولت می گردد و در واقع پله ها و شیشه ها را در یک راستا قرار می دهد. در این مدل از هندریل های شیشه ای، از شیشه های تک لایه سکوریت 10 میل، دو لایه در سایز های 5 میل، 6 میل، 8 میل و غیره استفاده می شود. نکته حائز اهمیت در این دسته از نرده های شیشه ای، زیر کار مناسب و همچنین تراز آن است. به شما پیشنهاد می کنیم در محل تلاقی پیچ فیکس پوینت با دیوار یا نرده،از یک قوطی فلزی با مقطع 40 در 80 میل کار شود تا از لحاظ دوام و ایستایی، مقاومت بیشتری پیدا کند.
دفنی یا توکار  دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده کنند. نرده شیشه‌ای یکی از آنهاست.
همانطور که از نام آن پیدا است، در این روش کلیه پروفیل ها در درون زمین کار گذاشته می شوند. در جانپناه شیشه ای دفنی یا تو کار، صرفا کاور های آلومینیومی ظریف بر روی سطح زمین کار گذاشته شده و تمامی متعلقات در درون زمین دفن می شوند. در این روش، جان پناه شیشه ای از لحاظ ایستایی و همچنین استقامت در جایگاه ویژه ای قرار داشته و توانایی تحمل بیشترین ضربه و فشار را دارد. استاندارد های ایمنی برای هندریل های شیشه ای متفاوت هستند. بر طبق استاندارد های اروپایی، نرده شیشه ای برای استفاده در منازل مسکونی می بایستی نیروی ضربات جانی تا 150 کیلوگرم بر متر مربع و برای محیط های پرتردد مثل فودکورت ها، سینماها، مراکز تجاری و غیره، تا 300 کیلو گرم بر متر مربع را تحمل کنند.

اسپیگوت

سرعت نصب و اجرای هندریل شیشه ای اسپیگوت نسبت به مدل هایی که تاکنون درباره ی آن ها صحبت کرده ایم، بیشتر است. این نرده ها از تلفیق شیشه های تک لایه یا دو لایه لمینت و یراق استیل u شکل ایستاده که از قسمت بالایی شیشه را مهار کرده و از پایین در زمین بولت می شود، تشکیل شده است. برای افزایش دوام و حفظ ایستایی یراق در زمین به صورت دراز مدت، می توان از کمی چسب سنگ در کنار پیچ های بزرگ فرو رفته در زمین نیز استفاده کرد. جالب است بدانید که ارتفاع یراق اسپیگوت از 15 تا 25 سانتی متر و عرض آن 3 تا 5سانتی متر میی باشد. اندازه قطعات نیز معمولا بین 120 تا حداکثر 200 سانتی متر هستند که ما بین هر دو شیشه حدودا یک سانتی متر فاصله است.
در آخر نیز جهت اخذ تاییدیه از آتش نشانی و پایان کار، مواردی چون دو لایه بودن شیشه ها بصورت سکوریت و لمینت کردن آن ها، استفاده از شیشه هایی با حداقل ارتفاع 110 سانتی متر از سطح زمین، بکارگیری PVB با ضخامت 1.52 میلی متر ( PVB طلقی است که ما بین دو شیشه قرار گرفته و تحت دما و فشار بالا آب شده و باعث مقاومت و استحکام بیشتر شیشه می شود) و برخی موارد دیگر، را باید رعایت و پیاده سازی کرد.

اکسپوز (روکار)

از جانپناه شیشه ای اکسپوز برای حفظ فضای اطراف پرتگاه ها، روف گاردن ها، بالکن ها، تراس ها و غیره استفاده می شود. شیشه اکسپوز بر خلاف شیشه دفنی، پس از اتمام کار و نصب سرامیک، نصب می گردد. نکته قابل توجه در این دسته از نرده های شیشه ای، تراز بودن و صاف بودن سطح نصب است. در واقع شیشه اکسپوز روی سطح ناصاف و غیر تراز نصب می شود و در صورت نصب نرده ها، شیشه ها در یک راستا قرار نگرفته و در نهایت موجب بروز مشکلاتی از قبیل ایستایی و زیبایی در کار بوجود می آید. متریال و مواد مورد استفاده در این کار، آلومینیوم است. در واقع می توان گفت که پروفیل های خاص با دانسیته بالا به صورت اختصاصی تهیه و بر روی کف تراز نصب می شود.
در انتهای کار نیز پس از نصب پروفیل های آلومینیومی در کف ساختمان، کاور های پروفیل و براکت هایی که در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند، نمای زیبایی به کار می دهند. شیشه های بکار رفته در اکسپوز از نوع سکوریت، لمینت با ضخامت 16 تا 20 میلی متر است که برای این کار می توان از دو لایه شیشه هشت میلی متری یا دو لایه شیشه 10 میلی متری استفاده نمود. ناگفته نماند که در این مدل می توان از دستگیره های متنوع با طرح ها مختلف مربع، دایره و غیره استفاده کرد.

نصب نرده شیشه ای

نرده شیشه ای جزء امکانات جدید برای متریال شیشه در طراحی و دکوراسیون ساختمان جهت کاربرد به شمار می آید. پیاده سازی نرده شیشه ای برای دکوراسیون خارجی ساختمان جزء کاربردهای دیگر این سبک از نرده‌ها است. در حال حاضر توسعه صنعت پایدار سازی شیشه به حدی گسترده است که از آن برای اجرای نرده شیشه ای، هندریل شیشه ای و سایر موارد کاربردی در ساختمان های تجاری و مسکونی بهره برده می شود.

یراق نرده شیشه ای

یکی از اصلی ترین قسمت های اجرا و پیاده سازی نمای شیشه ای، یراق آلات آن به شمار می آید که با توجه به نوع پروژه و نوع کاربرد شیشه، مغایرت خواهد داشت. گوناگونی یراق آلات نمای شیشه موجب شده است تا شرکت های اجرا کننده نماهای شیشه ای، توانایی اجرای گسترده ای از این نماها را داشته باشند. یراق آلات شیشه سوای بر این که میان شیشه ها و سازه های نما اتصال برقرار می کنند، مسئولیت حفظ جذابیت و نمای سازه را هم بر عهده دارند. ولی با اهمیت ترین گزینه برای انتخاب یراق آلات شیشه، نوع کاربری و سطح استقامت و میزان کیفیت آن است. برای هر نمای شیشه ای ابزار و یراق آلات شیشه متفاوتی به کار می برند. به عنوان مثال اتصالات شیشه برای نرده شیشه ای با شیشه سکوریت، بالکن شیشه ای و غیره مغایرت دارد.

نرده شیشه ای

در گذشته تصور افراد بر این بود که شیشه ها استقامت مناسبی برای کاربرد به عنوان نرده را ندارند، اما اکنون نرده شیشه ای تولید شده که مقاومت بسیار زیادی در برابر خط و خش و ضربه دارد. حتی در درب های ورودی مراکز بااهمیت مانند بانک ها، طلافروشی ها و غیره می توان گونه ای از شیشه های بسیار مقاوم به نام شیشه های ضد گلوله را استفاده کرد. نرده شیشه ای نیز اقسام گوناگونی دارد که بهترین نوع آن با استیل ترکیب شده و استفاده می شود. نرده شیشه ای با ایجاد منحصر به فردترین دکوراسیون چشم هر بیننده ای را به خود مشغول می سازد. 
امروزه برخلاف گذشته، شیشه ها جایگاه ویژه ای در دکوراسیون و تجهیزات امنیتی پیدا کرده و از آن ها  به عنوان کفپوش شیشه ای، نرده شیشه ای، راه پله شیشه ای و غیره استفاده می شود. شرکت ایران لاکوبل  به کمک تجهیزات به روز و با بکارگیری پرسنلی مجرب، به عنوان یک واحد تولیدی در زمینه نرده شیشه ای فعالیت حرفه ای داشته و نقش مثبتی در این زمینه ایفا می کند.

هندریل شیشه ای

اگر منزل یا محل کار شما دکوراسیون مدرن دارد؛ هندریل شیشه ای یک انتخاب هوشمندانه برای شما خواهد بود تا فضای مدرن یا معاصر محل کار یا منزل خود را با آن تکمیل کنید. اگر شما هم به درستی معنا و کاربرد هندریل شیشه ای را نمی دانید؛ تا پایان با ما همراه باشید.
افزودن هندریل شیشه ای به ساختمان های مدرن یکی از کاربردی ترین و شیک ترین بخش های معماری به شمار می رود که امروزه توانسته طرفداران زیادی هم پیدا کند.

هندریل شیشه ای دفنی

اگر دوست دارید طراحی فضای مورد نظرتان مینیمال تر و ساده تر به نظر برسد؛ پیشنهاد می کنم از هندریل شیشه ای دفنی استفاده کنید. این نوع هندریل به صورت توکار داخل تراز کف قرار گرفته و قطعاتی که آن را نگه می دارند دیگر قابل مشاهده نیستند؛ به همین دلیل جلوه جذاب تری به فضا می بخشد. همین ویژگی منحصر به فرد موجب شده تا هندریل شیشه ای دفنی محبوبیت بالایی میان معماران پیدا کند.
در ساخت هندریل شیشه ای دفنی معمولا از شیشه سکوریتی که ضخامت 10، 12 یا 15 میلی متر داشته باشد، استفاده می شود. شیشه سکوریت از دو نظر نسبت به شیشه معمولی برتری دارد؛ یکی اینکه مقاومت و دوام بالاتری نسبت به شیشه معمولی دارد و مورد دوم زیبایی و شیک بودن آن است.

هندریل شیشه ای نما

نمای ساختمان یکی از مهم ترین بخش های آن است و بایستی در طراحی آن دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید. در واقع اولین چیزی که در نگاه اول به چشم شما می آید؛ نمای ساختمان است. استفاده از هندریل شیشه ای نما یک انتخاب عالی و بی نظیر خواهد بود. با استفاده از این نوع هندریل می توانید نمای مدرن و جذابی برای نمای ساختمان خود بسازید که دوام و مقاومت بالایی هم دارد. این نوع هندریل یک محافظ ساده، شیک و به صرفه خواهد بود که می تواند جایگزین خوبی برای موارد سنگین و پر هزینه باشد. پس اگر به فکر طراحی یک ساختمان مدرن هستید؛ این نوع هندریل را فراموش نکنید. هندریل شیشه ای نما دارای وزن متعادل، مقاومت بالا و عمر طولانی بوده و به راحتی قابل نصب است. همچنین با ظاهر ساده و شیک خود، یک محافظ عالی برای نمای ساختمان مدرن شما خواهد بود.

هندریل شیشه ای تراس

یک جان پناه یا محافظ عالی برای تراس شیک و مدرن شما، هندریل شیشه ای تراس است. این نوع حفاظ یکی از مدرن ترین سازه های معماری در ساختمان های مدرن به شمار می رود که می تواند جلوه ای ساده و جذاب به نمای تراس شما ببخشد.تراس یا بالکن هر ساختمانی نیاز به یک محافظ قدرتمند دارد تا از افتادن افراد یا اشیا جلوگیری شود. تراس یکی از خطرناک ترین مکان های خانه برای کودکان است؛ بنابراین با موارد ایمنی را به درستی در مورد آن اجرا کنید. متریال اصلی در ساخت هندریل شیشه ای تراس از شیشه مستحکم و مقاوم ساخته شده است که علاوه بر ظاهر جذاب، مقاومت بالایی داشته و یک فضای امن و شیک برای بالکن شما می سازد. در ساخت این نوع هندریل برای تراس، می توان از شیشه مات یا شفاف استفاده کرد که این به نظر شما بستگی دارد. همچنین برای ابعاد و نوع پایه باید ابتدا کارشناس محل مورد نظر را مشاهده کرده و نظر تخصصی بدهد.

هندریل شیشه ای پله

یک جایگزین شیک و با دوام برای نرده می تواند هندریل شیشه ای پله باشد. این نوع هندریل به خوبی اطراف نرده را دربر گرفته و یک جان پناه عالی برای پله ها به شمار می رود.این نوع هندریل یک گزینه فوق العاده برای خانه یا محل کار شماست که دکوراسیون مدرن دارند. بنابراین اگر به فکر یک فضای ساده و مدرن هستید؛ حتما به سراغ این نوع هندریل ها بروید.هندریل شیشه ای پله معمولا از جنس شیشه شفاف ساخته می شوند ولی می توانید بنا به نظر و سلیقه خود آن را تغییر دهید.این هندریل ها به سرعت جای نرده های قدیمی را گرفته اند؛ چون امن تر، زیباتر و مقرون به صرفه تر از نرده های قدیمی به شمار می روند.
از طرفی برای طراحی داخلی یک ویلای مدرن چه چیزی بهتر از یک هندریل شیشه ای پله می تواند یک پلکان شیک برایتان بسازد؟
شیشه این نوع هندریل معمولا از جنس سکوریت یا لمینت ساخته شده که انتخاب مدل و نوع آن به نظر و سلیقه شما بستگی دارد.

هندریل شیشه ای اکسپوز

در این مدل دستگیره، پایه نگهدارنده یا هر اکسسوری دیگری از هندریل شیشه ای قابل مشاهده است. هندریل شیشه ای اکسپوز یعنی پایه های این شیشه برخلاف هندریل شیشه ای دفنی، رو کار بوده و می توانید آنها را روی زمین مشاهده کنید.در این نوع هندریل، شیشه ها به صورت یکنواخت به یکدیگر متصل شده و به صورت یکنواخت قرار گرفته و پایه روکار آلومینیومی روی زمین کار گذاشته می شود.این نوع هندریل، دارای پایه هایی به ارتفاع 12 سانتی متر است که تا عمق 3 سانتی متری در زمین فرو می روند و یک هندریل محکم و مقاوم می سازند.

جان پناه شیشه ای

استفاده از جان پناه در بخش هایی مثل تراس یا راه پله ضروری بوده و ضامن جان و سلامتی شماست. امروزه استفاده از هندریل های شیشه ای به عنوان جان پناه بسیار محبوب طراحان و معماران قرار گرفته است.جان پناه شیشه ای علاوه بر مقاومت و دوام و طول عمر بالایی که دارد، بسیار شیک و جذاب بوده و به خوبی با دکوراسیون مدرن فضای اداره یا شرکت یا خانه شما هماهنگ می شود.این جان پناه های شیشه ای یک ویوی زیبا و شفاف از نقاط مختلف به شما ارائه داده و می تواند جایگزین خوبی برای دیوارهای غیر ضروری یا نرده ها باشند.
جان پناه شیشه ای یک گزینه هوشمندانه برای امن کردن تراس هاست؛ چون هم به زیبایی نمای ساختمان می افزاید و نمای مدرن آن هماهنگ می شود و هم مقاومت و دوام بالایی دارد که آن را به یک محافظ بی نقص تبدیل کرده است.شما می توانید مدل، ابعاد و دفنی یا اکسپوز بودن این نوع جان پناه را به سلیقه خود انتخاب کنید. البته پیشنهاد می کنم پیش از اقدام به خرید با کارشناسان ما مشورت کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی کرده و بهترین گزینه را پیش روی شما قرار دهند.

قیمت جان پناه شیشه ای

اگر شما هم نسبت به خرید این نوع جان پناه علاقه مند شده اید؛ حتما می خواهید هزینه نهایی نصب این نوع جان پناه را برآورد کرده و به دست آورید.جهت تعیین قیمت جان پناه شیشه ای ابتدا باید ابعاد و اندازه محل مورد نظر را به دست آورید و به درستی بدانید که به چه ابعادی از این جان پناه نیاز دارید.بنابراین برای برآورد قیمت جان پناه شیشه ای ابتدا باید اندازه محل مورد نظر، متراژ پنل شیشه ای، تعداد یراق آلات، قطعات مورد نیاز جهت ساخت هندریل شیشه ای و کیفیت و اصالت این قطعات را به دست آورید.
بهتر است بدانید که ابعاد هندریل شیشه ای بر اساس متر مربع تعیین می شود و برای برآورد قیمت باید علاوه بر عرض هندریل، ارتفاع آن را هم به دست آورید.علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، مواردی از قبیل تعداد و مدل اتصالات نگهدارنده پنل های شیشه ای در هزینه نهایی نصب جان پناه شیشه ای موثر بوده و باید نسبت به انتخاب این مدل ها بر اساس بودجه خود توجه داشته باشید.البته یک سری موارد احتمالی هم ممکن است حین نصب جان پناه به وجود بیاید که روی قیمت نهایی جان پناه موثر خواهد بود. این موارد شامل:

  • اگر محل مورد نظرتان، زیرساخت لازم جهت اجرای جان پناه را نداشته باشد؛ یک هزینه اضافی جهت ایجاد زیرساخت گرفته می شود.
  • دوام و زیبایی یک جان پناه به نوع شیشه به کار رفته در آن بستگی دارد. به همین دلیل، کیفیت و برند تولید کننده شیشه مورد استفاده در قیمت نهایی آن موثر است.
  • از دیگر مواردی که در قیمت نهایی جان پناه شیشه ای تاثیر دارد، کیفیت یراق آلات و اتصالاتی است که در نصب این جان پناه به کار می روند. این آیتم ها در دوام و طول عمر هندریل شیشه ای تاثیر دارند.
  • هزینه نصب که به میزان پرت کار هم بستگی دارد روی قیمت نهایی جان پناه شیشه ای تاثیر خواهد گذاشت.

جمع بندی
در این مقاله به معرفی هندریل شیشه ای، انواع و هزینه های آن پرداختیم. امیدواریم برایتان مفید بوده باشد و پاسخ سوالات خود را دریافت کرده باشید. سپاس از اینکه همراه ما بودید.

نظرات کاربران

درصورت عدم عضویت شما در سایت اطلاعات آی پی شما در سایت ذخیره می گردد

انتخابگر پوسته

نرده شیشه ای
نرده شیشه ای