حفاظ شیشه ای تراس

حفاظ شیشه ای تراس از جمله حفاظ های قدرتمندی است که شما به واسطه شفافیت عالی و همچنین استحکام و استاندارد بالایی که دارد می‌تواند به عنوان نرده شیشه ای از آن استفاده کنید. این حفاظ با شیشه سکوریت و لمینت و همچنین ضخامت ۸ تا ۱۶ میلیمتری به راحتی یک انتخاب عالی به حساب می‌آید، که شما بتوانید با استفاده از یک نصب عالی و بهترین مواد و قطعات در طولانی‌مدت به حفاظت عالی این شیشه مطمئن باشید. امروزه با استفاده از شاسی که از قطعات ریلی آلومینیومی و قطعات لولایی تشکیل می شود شما می توانید به استاندارد و کیفیت اصلی این حفاظ مطمئن باشید.  به خاطر کیفیت بالا در مقابل هر شرایط آب و هوایی دوام و مقاومت شیشه یک امر کلیدی و مهم شمرده می شود که در این بین، بهینه سازی نور طبیعی یکی از مزیت ها و ویژگی های اصلی برای فضاهای خاصی مانند بالکن و تراس شناخته می شود.

حفاظ شیشه ای تراس

برای خرید نرده شیشه ای می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

نرده شیشه ای تراس

به حفاظ و یا نرده ای که برای محافظت بر روی تراس نصب میشود و جنس آن نیز شیشه است نرده شیشه ای تراس میگویند؛ تراس که یک فضای دارای سقف است که نمایی به بیرون ساختمان دارد؛ نصب نرده برای تراس در کناره پرتگاه باعث میشود امنیت ساختمان بیشتر شود و نیز اگر نرده ای که به کار میرود زیبا باشد باعث زیبایی هرچه بیشتر ساختمان میشود‌. نرده شیشه ای تراس یکی از بهترین ایده هایی است که به کمک آن شما میتوانید ساختمان خود را زیبا کنید، این نرده شیشه ای میتواند محافظی برای قسمت داخلی ساختمان باشد که از خطرات احتمالی ارتفاع بکاهد. همانطور که از اسم نرده شیشه ای تراس میتوانید بفهمید جنس متریال این نرده ها از شیشه می‌باشد، همین امر نیز باعث میشود که جنس شیشه به کار رفته در این نرده ها بایستی از امنیت بالایی برخوردار باشد. 
به طور کلی باید گفت که شیشه ای که در این نرده ها به کار میرود شیشه سکوریت است. شیشه سکوریت دارای ضخامت های گوناگونی است. لازم به ذکر است که شیشه های سکوریت به کار رفته در نرده های شیشه ای تراس دارای تنوع های گوناگونی است؛ این نوع شیشه ها میتواند سکوریت شفاف، سکوریت مات، سکوریت رنگی و... باشد و همین تنوع باعث شده است که هر شخصی با هر نوع سلیقه ای علاقه مند به استفاده از نرده های شیشه ای تراس باشد. تنوع دیگر نرده های شیشه ای تراس این است که دارای پایه هستند که با توجه به سلیقه کارفرما انتخاب و نصب میشوند. درباره شیشه به کار رفته در نرده شیشه ای تراس باید گفت که علاوه بر زیبا بودن بایستی از استحکام بالایی برخوردار باشد چرا که علاوه بر جنبه زیبایی، جنبه امنیت ساختمان را دارد‌. پیشتر در ساختمان ها از نرده های سنگ و یا بتن استفاده میکردند اما امروزه نرده های شیشه ای تراس رایج تر شده و طرفداران بیشتری دارد.

انواع نرده شیشه ای تراس

قبل تر نیز گفتیم که نرده شیشه ای تراس دارای طیف گسترده ای از رنگ ها است که هر شخصی با سلیقه خود نرده شیشه ای مورد علاقه خود را نصب میکند. اما باید گفت که تنها رنگ شیشه، شفاف و یا کدر بودن شیشه، جنس شیشه به کار رفته و ضخامت شیشه نیست که باعث تفاوت و تنوع نرده های شیشه ای تراس میشود فریم دار و یا فریم لس بودن، دارای قاب بودن و یا بدون قاب بودن و... نیز باعث تفاوت این نوع از نرده ها میشود در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی کوتاه به انواع این نرده های شیشه ای بیاندازیم.

نرده شیشه ای با قاب استیل

درباره این نوع نرده ها باید بگوییم که نرده شیشه ای فریم‌ دار رایج ترین نرده شیشه ای میباشد. این نوع از نرده ها باعث زیبا تر شدن محیط تراس میشود و باعث میشود که ترکیب آن با تراس به ویویی بسیار لوکس تبدیل شود؛ و نیز امنیت بالایی دارد. نرده شیشه ای قاب دار توسط یک قاب در تراس قرار گرفته اند و دارای پانل شیشه ای هستند. به طور فراگیر و رایج جنس این قاب ها از استیل است، لازم به ذکر است که گاهاً نرده ها و حفاظ های به کار رفته در تراس صرفا از جنس استیل هستند. اما وقتی که این استیل با نرده شیشه ای به کار میرود ترکیبی لوکس میشود کا نرده ای زیبا و مدرن را به وجود میاورد‌. درباره نرده شیشه ای قاب دار تراس باید بگوییم که اهمیتی ندارد که تراس شما چوبی لست و یا بتونی، سنگ است و یا کاشی، شما میتوانید از نرده شیشه ای قاب دار در آن استفاده کنید. با اینکه این قضیه به تراس و نرده آن مرتبط نیست اما شایان به ذکر است که نرده شیشه ای قاب دار حتی در استخر ها نیز استفاده میشود. دیگر ویژگی این نوع از نرده های شیشه ای قاب دار این است که میتوانید روی ان دستگیره نصب کنید و این امر در صورتی که نرده شیشه ای قاب دار را برای پله، تراس و یا سکو ها نصب کرده باشید به افراد این امکان را میدهد که با گرفتن آنها تعادل خود را حفظ کنند.

نرده شیشه ای بدون قاب

نصب نرده شیشه ای بدون قاب برای زمانی که میخواهید ویوی کاملی از محیط بیرون داشته باشید پیشنهاد میشود. این نوع از نرده ها که بدون قاب آلومینیوم و یا استیل هستند در صورتی که با ایمنی کامل نصب شوند زیبا و مدرن هستند.‌ اما درباره نصب آنها باید دقت بالایی به کار رود و از نیروی ماهر کمک بگیرید. در این نوع از نرده ها تنها برای اتصالات شیشه ها به یکدیگر و یا به چارچوب از پیچ و مهره آلومینیوم و یا استیل استفاده میشود

قیمت نرده شیشه ای تراس

در مقاله نیز گفتیم که نرده شیشه ای تراس علاوه بر امنیتی که دارد زیبایی فوق العاده ای به تراس میدهد و با نصب این نوع نرده ها از سقوط اشیا جلوگیری میشود‌. قیمت این نرده ها به عواملی نظیر جنس شیشه، آلومینیوم و دیگر متریال های بکار رفته در آن بستگی دارد با افزایش کیفیت این متریال ها قیمت آن نیز افزایش میابد همین امر بعلاوه نوسانات بازار به ما این اجازه را نمیدهد که قیمت دقیقی از نرده شیشه ای تراس را در این مقاله بیاوریم اما به طور کلی قیمت نرده شیشه ای تراس در هر متر مربع از 1.500.000 تومان تا 2.500.000 تومان متغیر است‌‌‌. اما نرده های گرانتر و یا ارزان تر نیز موجود است.

قیمت نرده شیشه ای بالکن

نرده شیشه ای بالکن در کنار ظرافت و زیبایی که دارد به عنوان محافظی برای سرما، گرما و مهمتر از دیگر دلایل محافظت از سقوط از ارتفاق کاربرد دارد. بنابراین استفاده از نرده شیشه ای بالکن در ساختمان باعث لوکس تر شدن و نیز زیبا تر شدن محیط میشود . قیمت این نوع از نرده ها نیز مانند نرده شیشه ای تراس متغیر است اما به طور کلی برای هر متر مربع قیمت آن از 1.500.000 تومان تا 2.500.000 تومان متغیر است‌‌‌. نرده های شیشه ای بالکن میتوانند بسته به کیفیت گرانتر و یا حتی ارزان تر از این قیمت ذکر شده در مقاله نیز باشند.

حفاظ شیشه ای

حائلی به نام حفاظ شیشه ای این روزها کاربرد بسیار زیادی در پروژه های مختلف معماری و ساختمانی دارد. به طور کلی شیشه به دلایلی همچون قابلیت های خاصی که دارد می تواند جایگزینی بسیار خوب برای بسیاری از مصالح ساختمانی باشد برای مثال شیشه ها دارای استحکام و مقاومت بسیار خوبی در مقابل عواملی مانند رطوبت، نوسانات دمایی و تغییرات جوی هستند و همچنین می توانند ایمنی کاملی در برابر خورگی، زنگ زدگی و اکسایش داشته باشند. البته قطعا از زیبایی و ظرافتی که شیشه می تواند داشته باشد نمی توان گذشت و می توان گفت به دلیل همین زیبایی است که بسیاری از افراد از کاربرد شیشه در ساختمان های خود به خوبی استقبال کرده اند. اساسا کاربرد حفاظ شیشه ای را می توان به دو گروه کاربردهای داخلی و خارجی تقسیم کرد و همان طور که از نام آن ها نیز مشخص است کاربردهای داخلی در اصل مربوط به فضاهای درونی ساختمان است و به کار بردن آن ها در مکان های بیرونی به کاربردهای خارجی حفاظ شیشه ای معروف است. از جمله کاربرد حفاظ شیشه ای می توان به کاربرد آن ها در پنجره، تراس، راه پله، بالکن و دور استخر اشاره کرد. ادامه ی این مقاله را مطالعه کنید تا با کاربرد حفاظ شیشه ای و قیمت آن آشنا شوید. 

حفاظ شیشه ای پنجره 

حفاظ شیشه ای را می توانید برای پنجره هایی که دارای اشکال قدی و یا تمام شیشه ای هستند استفاده کنید که این حفاظ ها علاوه بر اینکه می توانند امنیت پنحره ها را بیشتر کنند می توانند باعث عبور حداکثری نور به فضای داخلی نیز شوند. همچنین این حفاظ ها با وجود اینکه دارای ظاهر ساده و شیکی هستند اما می توانند باعث ایجاد تنوع در نمای ساختمان شوند. لازم است بدانید که حفاظ شیشه ای پنجره را می توان متناسب با ابعاد پنجره های شما تولید و طراحی کنند و بنابراین شما می توانید به راحتی این حفاظ ها را طبق جزئیات و مشخصات پنجره های محل سکونت خود نصب کنید، به عنوان مثال از جمله مهم ترین حالت نصب حفاظ شیشه ای می توان به قابلیت نصب آن ها در فریم پنجره، بر روی نمای ساختمان و یا اینکه بر روی فریم پنجره اشاره کرد. عمدتا شیشه های به کار رفته در این حفاظ ها از نوع لمینت هستند که دارای مقاوت بسیار زیادی هستند و به این دلیل که سطح صافی دارند تقریبا بالا رفتن از آن ها غیر ممکن است و همین طور بهترین امنیت را در برابر افراد خردسال تامین می کنند. علا‌وه بر مزیت های گفته شده می توان گفت که به دلیل مقاومت این شیشه ها در صورت شکسته شدن فرو نمی ریزند و در مکان خود می مانند تا شما در زمان مناسب اقدام به تعویض آن ها کنید. 

خرید حفاظ شیشه ای تراس

 شما برای سفارش و خرید حفاظ شیشه ای تراس می توانید از فروشگاه آنلاین سفارش خود را به صورت اینترنتی به ثبت برسانید؛ چرا که امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از خدمات به صورت اینترنتی انجام می‌شود و شما می توانید تمامی خدمات را با کیفیت عالی به ثمر برسانید و توصیه ما این است تا تمامی جزئیات را برای نصب و استفاده از حفاظ شیشه ای در نظر بگیرید و اینگونه یک انتخاب مقرون به صرفه داشته باشید.
شیشه حفاظ تراس تا حدودی می تواند یک محافظ ایمنی به حساب می‌آید تا از هرگونه سقوط و افتادن افراد جلوگیری کند و همچنین شما با پنل های ثابت می توانید از انواع بست اتصال برای ثابت کردن پنل استفاده کنید. در هنگام نصب اهمیت مهارت و  دانش فنی مهم‌ترین نکته‌ای است که باید به آن توجه شود.

حفاظ شیشه ای تراس قهوه ای

حفاظ شیشه ای تراس 

یکی دیگر از کاربردهای حفاظ شیشه ای در تراس است که می تواند به عنوان یک حائل و مانعی حفاظتی برای کودکان نیز به کار رود. این نوع حفاظ های شیشه ای ایده ای خلاقانه و مدرن است که به دلیل اینکه نمای ساختمان را چندین برابر بیشتر زیباتر می کند در بین بسیاری از افراد بسیار محبوب شده است و می توان گفت که از آن می توان به عنوان حفاظ شیشه ای نما نیز استفاده کنید. لاوه بر موارد گفته شده از آن جایی که این حفاظ ها به گونه ای ساخته می شوند که هیچ گونه درزی نداشته باشند می توانند از وارد شدن گرد و غبار جلوگیری کنند و این از دیگر مزیت های حفاظ شیشه ای به حساب می آید. البته دارای مقاومت بسیار زیادی نسب به تغییرات دمایی است و می تواند برای مدت طولانی استفاده شود. 

حفاظ شیشه ای راه پله 

شما می‌توانید درون ساختمان ها نیز از حفاظ های شیشه ای استفاده کنید برای مثال می توانید از حفاظ های شیشه برای راه پله نیز استفاده کنید. می توان گفت که این حفاظ ها دارای همان نقش دستگیره و یا هندریل را دارند که علاوه بر زیبایی، نمای ساختمان را نیز مدرن نشان می دهند. این نوع نیز هیچ گونه محدودیتی از نظر سایز و ابعاد ندارد و از آن جایی که دارای شیشه های سکوریت و لمینت هستند مقاومت خوبی در مقابل ضربه ها نیز دارند. 

نصب حفاظ شیشه ای تراس

شما با استفاده از پروفیل های یو شکل این اختیار را دارد که برای حفاظ شیشه ای تراس در جهت توکار بودن آن یک تکیه گاه ثابت را برای شیشه های لمینت در نظر بگیرید. حفاظ شیشه ای به واسطه اجزای خاص خود مانند نرده های استیل و آلومینیوم به راحتی می‌تواند برای ساختمان‌های عمومی مورد استفاده قرار گیرد. اما در حال حاضر صحبت ما حفاظ شیشه ای تراس است که حفاظ این شیشه می تواند مانع بسیار قابل قبولی برای انواع خطرات موجود در تراس گردد؛ چرا که علاوه بر تامین نمای بیرون ساختمان ایمنی نیز حرف اول را می‌زند که شما با ضخامت های ۸ – ۱۰ - ۱۲ و استفاده از اتصالات مقاوم مانند آلومینیوم و استیل بتوانید در هنگام نصب یک ارتفاع مناسب را به بهترین شکل ممکن برای نصب در نظر بگیرید.

حفاظ شیشه ای تراس خانه

جهت سفارش نرده شیشه ای از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

حفاظ شیشه ای بالکن

همان طور که می دانید بالکن یک محیط دارای سقف است و از چند طرف دارای راه به فضای بیرونی است و به همین دلیل است که باید برای افزایش امنیت آن از حفاظ شیشه ای بالکن استفاده کرد. در واقع حفاظ بالکن شیشه ای علاوه بر اینکه فضا و نمای بسیار زیبا و دل انگیزی را به بالکن شما می دهد می تواند به عنوان مانعی از افتادن اجسام مختلف نیز عمل کند. این نوع حفاظ با اینکه می تواند مانند یک عایق در مقابل نفوذ گرد و غبار، باران و برف و دیگر عوامل محیطی عمل کند اما دارای یک ویژگی مثبت دیگری است و آن این است که شما می توانید به راحتی اقدام به تمیز کردن آن کنید. شما می توانید حفاظ های شیشه ای بالکن را با ضخامت و مقاومت های مختلفی استفاده کنید و از آن جایی که طول عمر بالایی نسبت به جنس های فلزی و سنگ ساختمانی دارند پس شرایط نگهداری از آن ها نیز بسیار راحت تر است. 

حفاظ شیشه ای دور استخر

نوع دیگری از کاربردهای حفاظ های شیشه ای را می توانید در استخر مشاهده کنید که این روزها بسیار مورد توجه واقع شده است. شاید بسیاری از شما از وجود استخر و استفاده از آن لذت می برید اما ترسی در مورد افتادن کودکان به درون استخر داشته باشید که می توانید به راحتی و فقط با نصب کردن حفاظ شیشه ای دور استخر ایمنی استخر خود را چندین برابر بیشتر کنید. البته از آن جایی که این حفاظ ها عمدتا به صورت شفاف تولید می شوند زیبایی محیط استخر را نیز چندین برابر بیشتر می کنند.  به طور کلی نصب کردن این حفاظ ها به دور استخر به دو صورت قابل اجرا هستند که یکی از آن ها به صورت نرده شیشه ای است و در اطراف استخر قرار می گیرد. همچنین دارای شیشه های با ضخامت ده میلی هستند و همه ی یراق آلات آن ها دارای جنسی استیلی و ضد رنگ هستند که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوب هستند.  نوع دیگر به صورت اسلایدی و تاشو نصب می شوند و به عبارتی به صورت نرده ای شیشه و ثابت به دور استخر قرار داده می شوند که دارای دربی لولایی همراه با قفل و دستگیره می باشد. البته ممکن است این حفاظ به صورت متحرک نیز نصب شود که در این صورت می توانند مانند یک دیوار باز شوند که این نوع برای افرادی که مایل هستند همیشه آب درون استخر تمیز بماند و در همه ی فصل های سال توانایی شنا داشته باشند می تواند مناسب باشد.

قیمت حفاظ شیشه ای

حفاظ شیشه‌ای با توجه به ویژگی های آن می تواند قیمت مختلفی داشته باشد که از جمله ی عوامل موثر بر قیمت آن می توان به موارد زیر اشاره کرد. 
• مقدار شیشه ی مورد نیاز حفاظ شیشه ای 
• کیفیت و نوع شیشه ی به کار رفته در این حفاظ 
• نوع یراق آلات و مقدار اتصالات مورد نیاز 
• نکته ی آخر قیمت حفاظ شیشه ای این است که برحسب متر مربع قابل محاسبه است. 
پس می توان گفت که هر چقدر میزان متراژ مورد نظر بیشتر باشد طبیعتا هزینه ی بیشتری را نیز در پی خواهد داشت. از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید بسیار سپاس گذاریم.

مزایای حفاظ شیشه ای تراس

اگر حفاظ شیشه ای تراس را دیده باشید صددرصد به واسطه بهره‌گیری از نور طبیعی می توانید، مزایای فوق العاده ای را برای آن در نظر بگیرید؛ چرا که حفاظ می‌تواند برای انواع ساختمان هایی که به هر دلیلی به تهویه فضای بیرونی نیازمند هستند، یک گزینه و انتخابی عالی به حساب آید. امروزه در بسیاری از پروژه های تجاری استفاده از حفاظ شیشه ای تراس یک امر ضروری محسوب می‌شود که می‌تواند به واسطه شیشه سکوریت و لمینت خود علاوه بر حفظ امنیت و ایمنی زیبایی قابل قبولی را به نمایش بگذارد. ظاهر ساده و البته زیبای فوق العاده شیشه همیشه باعث یک شفافیت یکدست برای حفاظ شیشه ای می شود که اگر شما بتوانید حفاظ شیشه ای تراس را با تنوعی که در روش نصب وجود دارد در نظر بگیرید صددرصد زیبایی آن را چند برابر می توانید مشاهده کنید. انواع اتصالات و یراق آلات هر کدام به صورت گسترده در مدل‌های گوناگون می توانند با یک شیوه استاندارد خاص نصبی سریع، دقیق و مهمتر از همه با ایمنی بالا و نگهداری آسان را برای شما به نمایش بگذارد، که البته به جز تراس شما برای استخر و حتی پله و بالکن نیز می توانید استفاده کنید.

حفاظ شیشه ای تراس بزرگ

جهت مشاهده قیمت نرده شیشه ای می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

اهمیت حفاظ شیشه ای تراس

استفاده از حفاظ های شیشه ای تراس باعث می شود تا نمای ساختمان جلوه خاصی به خود بگیرد و علاوه بر مبحث ایمنی همانگونه که گفته شد صحبت زیبایی کار نیز بسیار مهم است؛ چرا که به عنوان یک سد عالی می تواند از هرگونه آلودگی تا حدود زیادی جلوگیری کند و همچنین شما در مقابل بسیاری از تغییرات آب و هوایی می توانید به کیفیت اصلی این حفاظ مطمئن باشید. اصولا برای وجود پایه های ضد لغزش آن شما باید از اتصالات قابل قبولی استفاده کنید، که این اتصالات بتواند به نحو احسن به کیفیت اصلی پایه کمک کند.ارتفاع معمولی حدودا 110 سانتی متر است که با توجه به سلیقه و نیاز شما ممکن است ارتفاع بیشتری نیز در نظر گرفته شود که فضای خاص در ساختمان محسوب می‌شود و سقف و یا بدون سقف در صورت هر صورت تراس برای نمای بیرون بسیار مهم است و استفاده از حفاظ شیشه ای تراس صد در صد برای زیبایی هر چه بیشتر این فضا یک مزیت به حساب می آید.

حفاظ شیشه ای تراس آبی

به عنوان جمع بندی حفاظ شیشه ای تراس بهتر است بدانید که امروزه استفاده از این حفاظ می‌تواند به ایمنی و امنیت هر چه بیشتر تراس شما کمک کند تا هیچگونه مشکل خاصی برای افراد به وجود نیاید. استفاده از حفاظ با استفاده از نصبی مناسب با  ابعاد، ارتفاع شیشه، استفاده از یراق آلات مناسب قیمت خاصی را برای نصب برآورد می کند. اما شما برای اجرای این حفاظ بهتر است از یک نیروی ماهر و نصابی باتجربه استفاده کنید تا در طولانی مدت به کیفیت نصب مطمئن باشید.
 

نظرات کاربران

درصورت عدم عضویت شما در سایت اطلاعات آی پی شما در سایت ذخیره می گردد

انتخابگر پوسته