شیشه سند پلاست کابینت

شیشه سندبلاست کابینت جزء شیشه های منعطفی است که شما می توانید هر طرحی را به راحتی بر روی آن به نمایش بگذارید. شیشه سندبلاست به واسطه پاشیدن پرفشار یک ماسه مخصوص با دستگاه سندبلاست طرح خود را برای شما به نمایش می گذارد و اینچنین شما می توانید طرح های مات را به راحتی بر روی شیشه مشاهده کنید. امروزه علاوه بر فضای آشپزخانه شما می توانید در انواع اداره و شرکت ها کاربرد ویژه این شیشه را در نظر بگیرید.
شیشه تمام مات
شیشه های لوگو دار
شیشه راه مات
هرکدام از انواع مختلف شیشه سندبلاست محسوب می شوند که شما طرح های مختلفی را به صورت برجسته و یا به صورت آبکاری صنعتی، تزیینی و یا با ساینده های مخصوص بر روی شیشه می توانید مشاهده کنید. یکی از تفاوت های شیشه مات با شیشه‌های سندبلاست کابینت این است که شما نقش های متفاوتی را می توانید بر روی شیشه به نمایش بگذارید.

شیشه سند پلاست کابینت

برای خرید شیشه بین کابینتی می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

مزیت شیشه سندبلاست

در عصر حاضر فضای آشپزخانه نیز مانند دیگر فضای منزل یک فضای مهم شمرده می شود و برای تزیین کابینت شما قادر هستید از شیشه سندبلاست کابینت استفاده کنید و یا به عنوان یک پارتیشن فضای خصوصی را برای آشپزخانه خود به وجود آورید. بسیاری از طراحان استفاده از این شیشه را یک طرح خاص و کاربردی در نظر می گیرند که شما با انتخاب شیشه به راحتی طرح مورد نظر را به واسطه دستگاه برروی آن به نمایش می گذارید. در ابتدای خرید شیشه‌های سندبلاست کابینت سعی کنید، با مشاورین وب سایت در تماس باشید تا یک شیشه با کیفیت را در ابعاد مناسب برای فضای آشپزخانه خود در نظر بگیرید و به صورت کارشناسی قیمت مناسبی را پرداخت کنی. شیشه سندبلاست کابینت به این دلیل که هر نقش و نگاری را می توانید بر روی آن جای دهید، جزء شیشه های کابینت بسیار محبوب محسوب می شود.

شیشه سند پلاست کابینت مدرن

نحوه استفاده از سندبلاست کابینت

شیشه سندبلاست کابینت را با کیفیت بالا و قیمت مطمئن از یک سایت اینترنتی معتبر باید خریداری کنید. شیشه های لاکوبل رنگی هر کدام می تواند انتخاب مناسبی برای فضای آشپزخانه باشد. اما در هر صورت نصب شیشه سندبلاست باید توسط یک نصاب ماهر انجام شود که بتوانید زیبایی و آراستگی کار را به راحتی در پایان مشاهده کنید. شیشه سندبلاست ساده که ماسه های ساینده به واسطه جنس اکسید فلزات در ابعاد مختلف به وجود می آورد را شما می توانید برای شیشه کابینت مورد استفاده قرار دهید. معمولا از شیشه‌های سندبلاست برای زیباتر نشان دادن فضای آشپزخانه برای کابینت می توان استفاده کرد. شیشه سندبلاست را شما می توانید یک روش عالی برای تمیز کاری در نظر بگیرید و یک اثر هنری را بر روی آن خلق کنید که امروزه به عنوان یکی از رایج ترین شیشه ها به شمار می آید. برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه نیز یک راهکار به شمار می آید. 

شیشه سند پلاست کابینت قهوه ای

جهت مشاهده قیمت شیشه کابینت می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

اهمیت شیشه سندبلاست کابینت

در گذشته برای پر کردن فضای بین کابینت از انواع سرامیک و کاشی استفاده می‌شد. اما در عصر حاضر به خاطر پیشرفت تکنولوژی استفاده از شیشه های بین کابینتی مانند شیشه سندبلاست کابینت یک گزینه مقرون به صرفه و کاملا کاربردی محسوب می‌شود و شما می ‌توانید از شیشه های رنگی و شیشه های سندبلاست به نحو احسن با یک جنس با کیفیت و مقاوم استفاده کنید. این نوع شیشه مقاومت بالایی دارد  و جزء شیشه هایی محسوب می شود که در مقابل ضربه، گرما و رطوبت بسیار با دوام است.
طراحیان امروزه استفاده از شیشه‌ های سندبلاست را به عنوان پوشش بین کابینت یک استفاده کاربردی و مقرون به صرفه عنوان می‌کنند؛ چرا که شیشه‌های بین کابینتی می‌تواند در در مدل ها و نقش های متفاوتی به نمایش گذاشته شود و به عنوان یکی از المان های اصلی دکوراسیون داخلی گزینه مطلوبی به حساب آید. شیشه های بین کابینتی که بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است.

شیشه سند پلاست کابینت آشپزخانه

ویژگی های شیشه سندبلاست کابینت

از جمله ویژگی های خاصی برای شیشه سندبلاست کابینت وجود دارد که این ویژگی ها می تواند به دوام و استقامت در برابر حرارت در ابتدای کار اشاره کند. شما می توانید مقاومت در مقابل حرارت را یک گزینه کلیدی در نظر بگیرید. اما دومین ویژگی مقوله زیبایی آشپزخانه است که بدون شک شیشه سندبلاست کابینت می تواند یک طراحی متفاوت را برای فضای آشپزخانه به نمایش بگذارد و همچنین آشپزخانه شما را زیبا تر از هر زمان دیگری نشان دهد. اما سومین ویژگی توجه به استاندارد شیشه یعنی ضد خش و ضد باکتری بودن شیشه سندبلاست کابینت است؛ چرا که اگر شیشه به هر دلیل با کیفیت ساخته نشده باشد، احتمال ایجاد خش بسیار زیاد است و این گونه نباید به طول عمر بالای شیشه توجه کنید. به ضد باکتری بودن شیشه نیز نکته مهمی است. به این دلیل که اگر انواع مایعات و باکتری به درون شیشه نفوذ کند شما نمی توانید فضای آشپزخانه را یک فضای سالم در نظر بگیرید.

شیشه سند پلاست کابینت سفید

جهت سفارش شیشه کابینت از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

سخن پایانی
شیشه سندبلاست کابینت یکی از انواع شیشه های مرغوب و با کیفیت سکوریت است که شما با خرید آن در طولانی مدت می توانید به ساختار اصلی فضای آشپزخانه خوب و دکوراسیون شیک آن مطمئن باشید. شیشه‌های سندبلاست کابینت باید یک هارمونی بسیار جالب و قابل قبول را با دیگر ترکیبات  آشپزخانه برقرار کند که در بین، شیشه های لمینت و سکوریت مقاوم ترین در مقابل ضربه به شمار می آیند. با این که دید شما با استفاده از این شیشه محدود می شود اما به راحتی از سطح آن نور عبور می کند که با توجه به طرح ها و الگوهای متفاوت شما می توانید مدل های خاصی را در بازار مشاهده کنید

نظرات کاربران

درصورت عدم عضویت شما در سایت اطلاعات آی پی شما در سایت ذخیره می گردد

انتخابگر پوسته