آینه دکوراتیو روی ستون

آینه دکوراتیو روی ستون یکی از طرح های فوق العاده زیبا است که شما برای جذابیت هرچه بیشتر انواع ستون می توانید از آن استفاده کنید. استفاده از آینه کاری دکوراتیو چندین سال است که مورد استقبال شدید مردم قرار گرفته است و با قیمت مناسب خود نیز ایده های فوق العاده ای را به نمایش می گذارد.
انواع مختلف اشکال آینه دکوراتیو را شما به صورت افقی و عمودی می توانید برای انواع ستون مورد استفاده قرار دهید.در تمامی مکان های اداری و مسکونی طرح های مختلف و متفاوتی از این نوع آینه دکوراتیو وجود دارد که هر تکه از جذاب ترین شکل ممکن شما را مجذوب خود میکند. استفاده از برش های خلاقانه بر روی ستون را شما باید جزء طرح های کلیدی و زیبا در نظر بگیرید. البته امروزه دکوراتیو روی ستون به صورت فانتزی و تکه ای نیز استفاده می شود.

آینه دکوراتیو روی ستون

برای خرید آینه دکوراتیو می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

طرح پازل در آینه دکوراتیو روی ستون

اشکال و طرح های آن می تواند فضای خاص و چشمگیری را در منزل به صورت کاملا هنرمندانه به نمایش بگذارد. طرح های پازل، مربع، مستطیل، مثلث و کاشی بدون شک جزء برترین های تزیینی به حساب می‌آیند که البته این آینه ها برای اتاق نشیمن و سرویس بهداشتی نیز می‌تواند انتخاب مقرون به صرفه ای باشد.در انواع آینه دکوراتیو روی ستون شما می توانید از طرح های پازلی استفاده کنید که در طراحی دکوراسیون تاثیر ویژه ای را به نمایش میگذارد و می تواند فضای شما را بسیار شیک نشان دهد. می توان گفت طرح های پازلی یکی از محبوبترین و به صرفه ترین و البته خاص ترین طرح هایی است که شما باید در قطعات آینه در اشکال هندسی با یک الگوی کاملا خاص دنبال کنید. چسباندن این قطعات بر روی ستون باید طبق تعهد و تخصص بالا انجام گردد که مانند یک پازل هدف خاصی را دنبال کنید.

آینه دکوراتیو روی ستون مشکی

جهت مشاهده قیمت آینه دکوراتیو می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

طرح لوزی در آینه دکوراتیو روی ستون

اما برای آینه دکوراتیو روی ستون شما می توانید از آینه های لوزی به نحو احسن استفاده کنید. این آینه ها از جمله آینه های پرطرفداری هستند که در دنیا بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. شما می توانید طبقه یک الگوی خاص و البته مناسب فضا را برای این نوع آینه‌ دکوراتیو روی ستون به نمایش بگذارید. البته به جز ستون شما حتی برای سقف منزل این قابلیت را دارید که از این روش آینه کاری استفاده کنید.
انواع آینه کاری مانند آینه نقره، برنز، طلایی، بنفش، سبز، آبی و شامپاینی جزء رنگ های مختلف آینه دکوراتیو روی ستون در طرح های مختلف است که نباید آن را نادیده گرفت. آینه کاری ستون فرایند خاصی را دنبال می کند که شما می توانید برای سالن های تجاری و زیبایی از این روش آینه کاری روی ستون استفاده کنید. در این بین ارتفاع و نوع ستون می تواند تاثیر بسیار ویژه بر روی ساختار و قیمت دکوراتیو داشته باشد. همچنین اندازه گیری دقیق و نوع آینه باعث می شود تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن این کار را برای خود به صورت اصولی در نظر بگیرید.

آینه دکوراتیو روی ستون نقره ای

جهت سفارش آینه کاری از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

انواع آینه کاری ستون

دونکته مهم در آینه دکوراتیو روی ستون را باید در نظر بگیرید. اولین گزینه توجه به این نکته است که دیوار اطراف چه رنگی است، گزینه دو رنگ اصلی طراحی دکوراسیون شما است؛ چرا که این دو مقوله تاثیر بسیار ویژه بر روی رنگ آینه دکوراتیو بر روی ستون شما می گذرد و شما می توانید آینه های برنزی و مسی را برای دیوارهای سفید مورد استفاده قرار دهید. برای آینه کاری ستون پذیرایی صددرصد ابعاد ستون و نوع آن باعث می شود تا شما از یک روش خاص برای ناخن کاری استفاده کنید. انواع آینه کاری ستون را شما با آینه کاری لوزی لوزی، مربعی، نامتقارن، نورپردازی، مستطیلی و طرح شکسته  می توانید در نظر بگیرید. در روش آینه کاری نامتقارن باید عرض از ۷۰ سانتیمتر بیشتر به طول بیشتر از ۱۵۰ سانتیمتر باشد، تا جذابیت نامتقارن بودن الگو به شیوه درستی مورد بررسی قرار گیرد. روش سه بعدی را شما باید به ابعاد استاندارد و همچنین آینه مرتبط بدانید و در مورد آینده کاری با نور مخفی استفاده از تایل های ال ای دی می تواند تاثیر گذار باشد.

آینه دکوراتیو روی ستون زرد

قیمت آینه دکوراتیو روی ستون

برای برآورد قیمت آینه دکوراتیو روی ستون شما باید به ابعاد ستون ، نوع آیینه، طول و عرض آن توجه داشته باشید؛ چرا تمامی موارد گفته شده تاثیر ویژه ای  بر روی کیفیت و ساختار آینه دکوراتیو برروی ستون می‌گذارد. امروزه آینه کاری دکوراتیو بر روی ستون به خاطر استقبال بالایی که از آن شده است. می‌تواند بهترین روش برای تکمیل و تامین زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر ستون بسیاری از مکان های تجاری و یا حتی مسکونی به حساب آید. تخصص و تبحر در آینه کاری ستون مسئله بسیار مهمی است که نباید آن را نادیده بگیرید؛ چرا که به کمک تراز لیزری تمام خط کشی ها در یک سطح مناسب انجام می شود و شما باید بدانید که اینچنین آینه کاری می تواند زیبایی قابل قبولی را به وجود بیاورد. انتخاب عرض و ارتفاع مناسب تاثیر بسیار کلیدی و ویژه بر روی کیفیت نصب آینه دکوراتیو روی ستون می گذارد.

آینه دکوراتیو روی ستون سفید

سخن پایانی
آینه دکوراتیو روی ستون در انواع مختلف وگوناگون خود می تواند زیبایی و جذابیت ویژه ای را به نمایش بگذارد و باید بدانید که نصب صحیح آینه بر روی ستون خود بر روی کیفیت تاثیر ویژه می گذارد.مدل ها و طرح های گوناگون به سلیقه شما در این زمینه احترام می گذارد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 
 

نظرات کاربران

درصورت عدم عضویت شما در سایت اطلاعات آی پی شما در سایت ذخیره می گردد

انتخابگر پوسته