ویترین شیشه ای

امروزه تحولات زیادی در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی به وجود آمده است و طراحان تلاش می کنند تا با استفاده از ابزارهای مختلف تحولی در فضا به وجود بیاورند. مطالعات متعددی به نقش چیدمان محیط بر سلامت روان انسانها پرداخته اند و همگی آنها بر این امر تاکید می ورزند که ایجاد محیطی زیبا نقش موثری در حفظ آرامش دارد. بنابراین، شما می توانید با استفاده از ابزاری که در دست دارید محیط اطراف خود را به خوبی تزیین کنید و از اثرات آن بهره مند شوید. یکی از وسایلی که استفاده از آن این روزها بسیار رایج شده است ویترین شیشه ای است. بهتر است بدانید که استفاده از شیشه در محیط اطراف فضا را بسیار مجلل و زیبا می کند. ویترین شیشه ای دارای قابلیت های زیادی است و از آن می توان در فضاهای متعددی از جمله مغازها و فروشگاه ها استفاده کرد. با توجه به این موضوع که امروزه شیشه های رنگی نیز در دسترس هستند، شما می توانید ویترین شیشه ای را با رنگ مورد علاقه خود سفارش دهید و از زیبایی آن لذت ببرید.ویترین شیشه ای از مهمترین عوامل جذب مشتری است که موجب زیبایی محیط و نظم بخشیدن به وسایل موجود می شود.

ابتدا از شیشه به عنوان ویترین در کمدهای دیواری کوچک استفاده می شد اما با افزایش استحکام و مقاومت شیشه، کاربرد آن ها گسترده تر شد و از شیشه های محکم و شفاف برای ساخت ویترین های شیشه ای در هر مکان و فضایی استفاده می شد. ویترین شیشه ای لوکس به دلیل عبور نور از خود در طراحی دکوراسیون داخلی نقش مناسبی دارد و باعث بزرگتر نشان دادن محیط های کوچک می شود. ویترین شیشه ای کوچک نیز در طراحی دکوراسیون داخلی به عنوان المان لوکس و خاص اجرا و نصب می شوند که برخی از آن ها قابل جا به جایی و برخی دیگر به صورت قفسه هایی مستقل روی دیوار نصب می شودو همینطور در طراحی های مدرن از شیشه های رنگی از جمله شيشه رنگي دكوراتيو و شیشه رنگی لاکوبل استفاده های فراوانی می شود . در ادامه قصد داریم در مورد ویترین شیشه ای فروشگاهی و عوامل موثر بر قیمت آن ها صحبت داشته باشیم با ما همراه باشید.

ویترین شیشه ای

برای خرید شیشه لاکوبل می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

بهترین ویترین شیشه ای

با پیشرفت کشور و تحولاتی که در زمینه دکوراسیون و زیبای هرچه بیشتر بنا ها و سازه ها به وجود آمده است طراحان و معماران نیز همواره به فکر نوآوری و ایده ای نوین و خلاق بوده اند. یکی از این ایده های جدید و خلاق ویترین های شیشه ای است که به وسیله ای نوین و جدید برای زیبایی هرچه بیشتر فضای داخلی ساختمان تبدیل شده است. قابلیت های متفاوت و چندکاره بودن ویترین های شیشه ای باعث شده است که شما بتوانید از آنها در اماکن گوناگونی نظیر فروشگاه ها، مغازه ها و... استفاده کنید. لازم به ذکر است که ویترین شیشه ای دارای طیف رنگی گسترده ای است و شما با هر سلیقه ای که باشید میتوانید ویترین مورد علاقه خود را خریداری کنید.
زیبایی و لوکس بودن محیط فروشگاه و مغازه تاثیر زیادی در جلب توجه و نظر مشتریان دارد، نظم و مرتب بودن مغازه و یا فروشگاه باعث میشود شخصی که یکبار به فروشگاه شما آمده باشد مشتری ثابت شما شود. خوب است ذکر کنیم که پیشتر نمیشد از شیشه به عنوان ویترین شیشه ای استفاده کرد اما با استحکام بخشیدن به شیشه ها و مقاوم تر شدن آنها ویترین های شیشه ای کاربرد گسترده تری پیدا کردند و در اماکن گوناگونی به کار میروند. یکی از مزیت های ویترین های شیشه ای این است که نور را از خود عبور می‌دهند و همین امر سبب میشود که محیط بزرگ تر و با شکوه تر از آنچه هست به نظر برسد.

ویترین شیشه ای کابینت

امروزه شیشه ها نقش کاربردی در همه وسایل تولید شده دارند دلیل آن نیز جلوه زیبایی است که به محیط می‌بخشند؛ کابینت ها نیز از این قائده مستثنی نیستند. ویترین شیشه ای کابینت از جمله وسایل تازه سازی است که وجود شیشه در ساختار آن باعث زیبایی هرچه بیشتر آن شده است. اگر بخواهیم این نوع از ویترین ها را در یک کلمه شرح دهیم باید بگوییم که مدرن و لوکس هستند‌. ویترین های شیشه ای کابینت به دلیل وجود شیشه باعث عبور نور از خود میشوند که همین امر نیز سبب زیبایی بیشتر آشپزخانه شما خواهد شد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد دارید که آشپزخانه ای با جلوه ای زیبا و به روز داشته باشید حتما از ویترین شیشه ای کابینت به جای کابینت های ساده چوبی استفاده کنید. لازم به ذکر است که ویترین شیشه ای کابینت در بعضی از طرح ها در ساختار خود چوب نیز دارد که برای زیبایی بیشتر و طراحی بهتر میشود.

ویترین شیشه ای منزل

یکی از فضاهای پرکاربرد برای استفاده از ویترین شیشه ای منازل هستند. بانوان ترجیح می دهند که وسایل تزیینی خود را در فضایی مناسب بچینند و ویترین یکی از وسایلی است که برای این هدف ساخته شده است. یکی از ویژگی های اصلی که سبب می شود بسیاری از افراد تمایل داشته باشند که از ویترین در منزل خود استفاده کنند قابلیت ساده نظافت آن است. شما به سادگی می توانید با استفاده از یک دستمال مرطوب شیشه را تمیز کنید. امروزه ویترین های شیشه ای منازل در اندازه ها و طرح های مختلف تولید می شوند و شما می توانید با توجه به فضایی که قرار است از آن ویترین استفاده کنید، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

ویترین شیشه ای منزل

جهت مشاهده قیمت شیشه رنگی می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

ویترین شیشه ای فروشگاهی

ویترین های شیشه ای فروشگاهی از گذشته تا به امروز کاربرد داشته اند اما امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی خانه و سایر موارد کاربرد دارند. ویترین های شیشه ای فروشگاهی قابلیت خوبی برای نمایش بهتر اجناس در فروشگاه ها دارند از این رو از انواع آن ها برای طراحی و چیدمان فروشگاه استفاده می شود. با انعکاس نور و ایجاد جلوه بصری زیبا و جذاب می توانید از ویترین های شیشه ای فروشگاهی برای قراردادن اجناس مختلف از جمله وسایل آرایشی، کیف و کفش، لباس، موبایل و ظروف خانگی استفاده کرد. برای قرارگیری وسایل سنگین در داخل ویترین شیشه ای فروشگاهی معمولا از شیشه های سکوریت استفاده می کنند که علاوه بر زیبایی و جذابیت بالا، نگرانی برای شکستن شیشه وآسیب به اجناس و بقیه افراد وجود ندارد. از ویترین های شیشه ای فروشگاهی معمولا برای جذب مشتری بیشتر در فروشگاه های مختلف استفاده می شود.
 

ویترین شیشه ای مغازه

 

به جرات می توان گفت صاحبان مغازه بدون ویترین شیشه ای نمی توانند محصولات خود را به مشتریان عرضه کنند. ویترین های که درون مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا دارای چراغ های کوچکی هستند که با نور خود جلا و شکوه خاصی را به اجناس می بخشند و همین امر در خرید مشتریان اثر زیادی دارد. در هنگام خرید ویترین مغازه به این نکته توجه داشته باشید که ضریب امنیت شیشه این ویترین باید بالا باشد تا در اثر ضربه آسیب نبیند. در مجموع کاربرد ویترین شیشه ای برای مغازه ها وفروشگاه ها یکی از متداول ترین موارد استفاده شیشه سکوریت یا نشکن است. جدای بر این کار گذاشتن شیشه در درب جلویی مغازه ها وفروشگاه ها و ویترین آن ‌ها موجب می شود تا محصولات به بهترین صورت به نظر برسند، میزان رضایتمندی در مشتریان افزایش یافته و حس اعتماد در آن ها برانگیخته شود.

 

ویترین شیشه ای مغازه

ویترین شیشه ای لوکس

 

بسیاری از افراد تمایل دارند شکوه و قدرت را در محیط اطراف خود تداعی کنند. به همین دلیل این افراد تلاش می کنند از عناصر پر شکوه برای تزیین محیط اطراف خود استفاده کنند. ویترین شیشه ای لوکس یکی از وسایلی است که می تواند ظاهری شکوه مند به فضا ببخشد. این ویترین ها معمولا با چوب هایی به رنگ مشکی، قهوه ای و یا سفید ترکیب می شوند و طرح های منبت کاری شده در آنها به کار می رود.

 

ویترین شیشه ای کوچک

امروزه بسیاری از افراد در آپارتمان ها زندگی می کنند و همین امر سبب شده است که فضای آنها محدود باشد. با توجه به این موضوع طراحان ویترین های شیشه ای تلاش کرده اند تا ویترین هایی متناسب با فضاهای کوچک را طراحی کنند. همچنین، بسیاری از افراد تمایل دارند که از این ویترین ها در آشپزخانه استفاده کنند. در نتیجه با توجه به فضای محدود آشپزخانه نمی توان از ویتر ین های بزرگ استفاده کرد. این ویترین ها معمولا دو تا سه طبقه دارند و فضای کمی را اشغال می کنند. زیبایی این ویترین ها در سادگی و کوچکی آنها است و همین امر سبب می شود که وجود انها در محیط زیبایی بصری بی نظیری را خلق کند.

 

ویترین شیشه ای کوچک

ایران لاکوبل بزرگترین مرکز فروش شیشه رنگی در تهران جهت سفارش شیشه رنگی از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

ویترین شیشه ای دیوار

 

اگر شما جز آن دسته از افراد هستید که تمایل دارید از فضایی که دیوارها در اختیار شما قرار می دهند به طور بهینه استفاده کنید، ویترین شیشه ای دیواری یکی از بهترین گزینه هاست. این ویترین دارای طبقات شیشه ای است که بر روی دیوار نصب می گردد و می توانید برای گذاشتن وسایل تزینی و یا وسایل دیگر از آن استفاده کنید. همچنین، می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی خانه، رنگ دیوار و یا کاغذ دیواری از شیشه های رنگی استفاده کنید. در نتیجه به زودی خواهید دید که این ویترین بر دیوار خانه چه تاثیری در ایجاد محیطی زیبا و چشم نواز دارد.

 

ویترین شیشه ای دیوار

ویترین شیشه ای گردون

امروزه تکنولوژی به تمامی بخش های زندگی انسان نفوذ کرده است و با استفاده از تکنولوژی مناسب تقریبا می توانیم به هر آنچه می خواهیم دست پیدا کنیم. همانطور که می دانید شکل غالب ویترین های شیشه ای به صورت صفحات مربع و یا مستطیل است، اما شما می توانید این ویترین را به صورت گردون نیز سفارش دهید. در ویترین شیشه ای گردون صفحات به شکل دایره هستند و برخی از آنها به امکاناتی مجهز هستند که امکان چرخش صفحات را فراهم می سازد. بنابراین، اگر شما علاقه دارید تا از طرح های مدور برای ایجاد عمق در فضای اطراف خود استفاده کنید، استفاده از این ویترین گزینه ای منحصر به فرد است.

برای اطلاع از قیمت شیشه رنگی و انواع شیشه های دیگر با ایران لاکوبل تماس گرفته و از جدید ترین قیمت ها با خبر شوید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

قیمت ویترین شیشه ای

 

ممکن است اکنون شما بخواهید که برای خرید ویترین شیشه ای اقدام کنید. در خرید این ویترین باید به برخی از موارد توجه داشته باشید. مهمترین موضوعی که در خرید این محصول باید در نظر بگیرید کیفیت بالای شیشه است. اگر کیفیت شیشه پایین باشد، معمولا این شیشه دارای تاب است و یا سطح آن کدر به نظر می آید. در نتیجه، این ویترین هرگز نمی تواند زیبایی خارق العاده ای را در محیط به وجود بیاورد.

قیمت ویترین شیشه ای

مسئله بعدی این است که شما باید مطمئن باشید که مقاومت شیشه های به کار رفته در ویترین بالاست. اگر شیشه ها نامرغوب باشند و یا مقاومت آنها پایین باشد، به زودی در اثر ضربه آسیب می بینند و همین امر سبب می شود به شما خسارت وارد شود. برای خرید این محصول باید از مراکز معتبر اقدام کنید. این مراکز معمولا گارانتی را برای خرید محصولاتشان ارائه می دهند و همین امر نشان دهنده کیفیت بالای محصولات آنها است. در نتیجه شما می توانید بدون نگرانی محصول را به فضای مورد نظر خود انتقال دهید و از آن استفاده کنید.

ویترین شیشه ای مناسب

اکنون در دوره ای نیستیم که چشم مان را به روی مد و دکوراسیون داخلی ببندیم در هر صورت این حجم از تغییر و تحولات ما را تحت الشعاع قرار می دهد. در دنیای امروزی طراحان داخلی تلاش حداکثری خود را به کار گرفته اند تا با کمک ابزار آلات گوناگون بهترین فضا را ایجاد کنند. در همین راستا پژوهش های بسیار زیادی صورت پذیرفته که در آن به تاثیر دکوراسیون داخلی بر سلامت روان پرداخته شده است، تمامی این پژوهش ها به صورت واحد بر وجود فضایی جذاب تاکید دارند تا انسان ها در آن آرامش داشته باشند. پس، هر کس می تواند با کمک ابزارآلاتی که در اختیار دارد فضای پیرامون خود را به بهترین صورت متحول کند و قاعدتا شاهد تاثیرگذاری آن خواهد بود. از جمله لوازمی که استفاده از آنها کاربرد زیادی دارد ویترین شیشه ای است. 

ویترین شیشه ای

باید بدانید که به کار بردن شیشه در فضای پیرامون، محیط مد نظر را بسیار شکیل و جذاب می سازد. در ویترین شیشه ای ویژگی های زیادی نهفته است به همین دلیل می توان آن را در مکان های مختلفی مانند مغازه ها وفروشگاه ها نصب نمود. از آن جایی که در حال حاضر شیشه های رنگی نیز ابداع شده اند، بنابراین می توانید ویترین را با رنگ های مورد پسندتان دیزاین کنید و از جذابیت به وجود آمده لذت برید.


ویترین شیشه ای مغازه دست دوم

یکی از محبوب ترین انواع ویترین ها، ویترین های شیشه‌ای مغازه هستند؛ زیرا برجسته ترین ابزار جهت معرفی محصولات به مشتریان و دیزاین محیط به شمار می روند. در حقیقت می توان به این صورت نتیجه گرفت که مالکان مغازه و صاحبان کسب و کار بدون وجود ویترین های شیشه ای قادر به ارائه محصولات خود به مشتریان نیستند. از زمان ابداع این نوع ویترین ها مغازه ها، فروشگاه ها و واحدهای تجاری جزء مشتریانی هستند جهت خرید آن ها. ویترین های شیشه‌ای به علت آسودگی و راحتی کاربرد و ارائه به سرعت محصولات، مناسب ترین گزینه برای مغازه ها خواهد بود.

ویترین شیشه ای مغازه

در طراحی و تولید ویترین های شیشه‌ای برای مغازه ها، مسائل با اهمیتی را باید مد نظر قرار دهیم. یکی از این مسائل با اهمیت، جنس شیشه و سطح مقاومت آن است. در واقع هر روز مغازه‌ پذیرنده عده بسیار زیادی از مشتری می باشد و یقینا این مشتریان با ویترین ها در تماس خواهند بود. به همین جهت بایستی ویترین ها به گونه ای تولید شوند که علاوه بر داشتن استقامت، مراجعه کنندگان بتوانند به آسانی به محصولات دسترسی داشته باشند. میزان مقاومت شیشه های ویترین بایستی بالا باشد تا به علت ضربه صدمه نبیند. در حال حاضر در بیشتر ویترین های شیشه‌ای مغازه ها، چراغ های بسیار ریزی به کار برده شده که می‌توانند جلوه و میزان درخشندگی اجناس را در حد قابل توجهی ارتقا دهند و مراجعه کنندگان را جهت خرید محصولات ترغیب کنند.


ویترین شیشه ای آشپزخانه

از آن جایی که کابینت های آشپزخانه از چوب ایجاد می شوند در بیشتر مدل ها شکل و ابعادی شبیه به یکدیگر دارند، در این میان احتمالا فقط سبک ویترین آشپزخانه با کابینت های دیگر تفاوت داشته باشد. چنان چه گفته شود آشپزخانه های بسیاری در منازل ایرانی با رنگ های سرد و خنثی طراحی می شوند، رنگ هایی مانند سفید، طوسی، نقره ای و خاکستری در آشپزخانه های ایرانیان حضوری پررنگ و قابل ملاحظه دارند، اشتباه گفته نشده است.
احتمالا مناسب ترین بخش جهت افزودن رنگ های نشاط آور و گوناگون، ویترین شیشه ای آشپزخانه باشد. از این رو بسیار با اهمیت است که دیزایی این بخش را با توجه کافی و نکته سنجی بسیار زیادی انجام دهید زیرا مجالی پرغنیمت جهت پیشگیری از یکنواخت شدن نمای آشپزخانه است، به خصوص آشپزخانه های امروزی که در آن ویترین های ساده و براق به کار برده می شود.

ویترین شیشه ای منزل

ویترین شیشه ای ایستاده

خانه ها از جمله مکان هایی هستند که در آن ها به وفور از ویترین شیشه ای استفاده می شود. خانم ها تمایل دارند تا لوازم دکور شان را در جایی مناسب قرار دهند به همین جهت ویترین را انتخاب می کنند. یکی از خصوصیات مهمی که موجب می شود بیشتر افراد ترجیح بدهند که از ویترین در خانه شان بهره ببرند، سهولت در پاکسازی آن است. شما به راحتی می توانید با کمک یک دستمال نم دار شیشه را پاک کنید. در حال حاضر ویترین های شیشه ای منازل در ابعاد و سبک های گوناگون ارائه می شوند و شما می توانید مطابق با فضایی که بنا است آن ویترین را به کار ببرید، کالا مد نظرتان را سفارش دهید.
هر کدام از ویترین های شیشه ای مانند ویترین های تمام شیشه ای، دارای قاب، ایستاده و خوابیده در موارد به خصوصی استفاده می شوند. برخی از آن ها به منظور به نمایش گذاشتن و دکور لوازم کاربرد دارند و برخی از آن ها در مغازه ها، شرکت ها و غیره به منظور به نمایش گذاشتن محصولات استفاده می شوند. موردی که در این خصوص باید به آن توجه شود انتخاب اصولی آن ها جهت استفاده در جایگاه مناسبشان است. 

ویترین شیشه ای ویلا

ساخت ویترین شیشه ای

هر قدر هم فروشگاه های آنلاین وسعت پیدا کنند باز هم در فضای شهری نیاز به وجود فروشگاه های سنتی است. در این فروشگاه ها ضروری است تا از ویترین های شیشه ای به منظور ایجاد فضایی مناسب استفاده شود. این نوع ویترین ها در منزل، محل کار، مغازه و غیره کاربرد دارند.
برای ساخت ویترین های شیشه ای نخست بایست نمای ویترین مطابق با خواست مشتری انتخاب شود. در مرحله بعدی شیشه هایی که احتیاج است را در اندازه های مد نظر به وسیله دستگاه CNC قطعه قطعه می کنیم اگرچه بهتر است شیشه ها با کمک کوره به نیمه سکوریت تغییر حالت داده و سپس با کمک چسب UV تکه های شیشه را بر اساس الگو به یکدیگر با کمک چسب متصل کنیم. پروسه کار با UV زمانبر و دشوار است در آخر نیز چسب های اضافی روی شیشه به وسیله کاردک های ویژه، تمییز خواهد شد.
گفتنی است که به منظور ساخت ویترین های شیشه ای بایستی از شیشه های سکوریت شده کمک گرفت چون که احتمال خرد شدن شیشه با توجه به اینکه بایستی دائما جنس های متنوعی درون آن گذاشته شود وجود دارد، بیشتر ویترین های شیشه ای با شیشه های سکوریت با قطر ۱۰ میلیمتر ساخته می شوند، حتی برای تولید ویترین شیشه ای با طولی بیش از ۱۵۰ سانتی متر باید شیشه لمینت شده به کار برد.

تولید ویترین شیشه ای

در طراحی و ساخت ویترین های شیشه ای از شیشه های مختلف طرح دار یا ساده استفاده می شود. از آنجایی که از میان شیشه های موجود در صنعت سکوریت جزو بهترین و مقاوم ترین انواع شیشه در برابر فشار و ضربه است به همین دلیل از شیشه های سکوریت برای طراحی و ساخت ویترین شیشه ای استفاده می شود. یکی دیگر از مزایای استفاده از شیشه های سکوریت امنیت بالای آن ها نسبت به سایر شیشه ها است. ویترین های شیشه ای معمولا از یک چارچوب یا قالب ساخته شده است که شیشه بین آن ها قرار می گیرد. در زمان طراحی و ساخت ویترین های شیشه ای اندازه و ابعاد آن باید متناسب با فضای مورد نظر باشد تا به راحتی وسایل خانه و اجناس فروشگاهی در آن قرار بگیرید. ویترین های شیشه ای را با توجه به نوع آن ها در بازار می توان انتخاب و خریداری کرد. 

قیمت ویترین شیشه ای منزل

فاکتورهای مختلفی برای قیمت ویترین های شیشه ای منزل و مغازه ای وجود دارد که بر روی قیمت نهایی آن ها تاثیرگذار هستند بنابراین نمی توان برای ویترین های شیشه ای قیمت ثابت در نظر گرفت. همچنین در برخی از موارد به دلیل نوسان در بازار قیمت ویترین های شیشه ای تحت تاثیر این نواسانات قرار می گیرد. با این وجود قیمت ویترین شیشه ای منزل براساس ابعاد و اندازه ، جنس شیشه و طرح، نوع کاربرد و استفاده از هر یک از آن ها و غیره قیمت گذاری می شوند. قیمت هر یک از ویترین های شیشه ای با توجه به عوامل موثر بیان شده در این بخش با یکدیگر تفاوت هایی دارند از این رو توصیه می شود برای انتخاب و خرید ویترین های شیشه ای حتما به این فاکتورها توجه شود.

کاربرد ویترین های شیشه ای کوچک

امروزه فضای داخلی بسیاری از ساختمان ها کوچک است و ابعاد بزرگی ندارند از این رو مردم به دنبال ویترین هایی هستند که علاوه بر زیبایی و کوچکی فضای کافی برای قرارگیری وسایل دکوری و تزئینی داشته باشند. ویترین های کوچک شیشه ای بهترین انتخاب برای آپارتمان های کوچک است که نسبت به سایر ویترین های موجود در بازار از لحاظ جا به جایی و قرارگیری وسایل دردسر کمتری دارد. در سال های اخیر استفاده و انتخاب ویترین های شیشه ای بسیار رواج پیدا کرده است و در فضای داخلی خانه یا فروشگاه معمولا از ویترین های کوچک شیشه ای و شیشه رنگی سنتی و همینطور شیشه رنگی مات و مدل های دیگر استفاده می شود.

ویترین شیشه ای دیواری

ویترین شیشه ای دیواری

در دنیایی به سر می بریم که همه مشاغل در زمینه تولید و توزیع به سمتی هدایت شده اند که در میان آن ها رقابت حرف اول را می زند به همین دلیل صاحبان کسب و کارها تمام عزمشان را جزم کرده اند تا از رقبای خود پیشی بگیرند. در این عرصه پر رقابت، طراحی و زیبایی ظاهری مهم است و بیشتر مشتریان برای کالاهایی که در مکانی جذاب قرار گرفته شده باشند، مبالغ قابل توجهی پرداخت می کنند. به همین جهت یکی از روش های جذب مشتریان و دیزاین فروشگاه و مغازه، به کار بردن ویترین های شیشه‌ای است. ویترین های شیشه‌ای مغازه این قابلیت را برای صاحبان مشاغل فراهم می کند تا محیط داخلی را جذاب ساخته و بدین وسیله مشتریان بیشتری از اجناس خرید کنند. 
به منظور افزایش بهره وری مشاغل می‌توان فضای پیرامون را با لوازم ساده به شکل جذابی منظم کرد و از تاثیرگذاری آن بیشترین بهره را عاید خود ساخت. یکی از این لوازم پرکاربرد، ویترین های شیشه ای هستند.
ویترین شیشه ای امکانات و موارد استفاده گسترده ای دارد و می‌توان از آن در مکان هایی مانند منزل، مغازه، هتل ها، ادارات و فروشگاه ها به کار برد.

ویترین شیشه ای مدرن

شیشه به علت منعکس کردن نور مناسب ترین شی جهت نشان دادن اجناس است و میتوان آن ها را کاملا شفاف و زیبا نشان داد. به همین جهت به هر میزان که شیشه‌ بیشتری در ویترین مغازه تان استفاده کنید، کالاهای جذاب تر و فضای مغازه وسیع تر دیده خواهد شد.
با اهمیت ترین و اساسی ترین دلیل کاربرد ویترین های شیشه ای، نشان دادن اجناس به بهترین شکل خود در مغازه است و حتی اغلب آن را به منظور استفاده در دکوراسیون داخلی نیز نصب می کنند. ویترین‌های شیشه‌ای این قابلیت را دارند تا از آن ها در هر مکانی که احتیاج به نشان دادن چیزی باشد، به کار برد. زیرا جنس شیشه ها به گونه ای است که نور از آنها عبور می کند و منعکس شدن نور نمای بیشتری را برای فضا رقم می زند.


ویترین شیشه ای سکوریت

یکی از ویترین های پرکاربرد، ویترین شیشه ای سکوریت است. این ویترین از شیشه ای واضح، ساده و یا طرح دار تشکیل شده است. در این شیشه ها میتوان قاب کار گذاشت و شیوه طراحی آن به سلیقه کاربر ارتباط دارد. به کار بردن ویترین های شیشه ای میتواند موجب ایجاد محیطی جذاب و ظاهری به روز در جایگاه های گوناگون شود. در حال حاضر کاربرد شیشه در لوازم خانگی گسترش پیدا کرده است و همان گونه که در محیط های گوناگون دیده میشود کار گذاشتن شیشه موجب بالا رفتن جذابیت و گوناگونی خواهد شد. ویترین های ساده شیشه ای که در آن ها قاب و فریم استفاده نشده جهت ایجاد دیزاینی به روز گزینه خوبی هستند.

ویترین شیشه ای سکوریت

ویترین شیشه ای لوکس

خاستگاه واژه "Vitrine" که از واژه "vitre" گرفته شده از کشور فرانسه است و به معنای شیشه آن را می شناسند. ویترین شیشه ای یا کابینت شیشه ای در طول سال های اخیر، با وجود طراحی های متنوع، تغییرات زیادی کرده است. بیشتر افراد، اینگونه می اندیشند که ویترین سنگین کلاسیک یک سبک با اصالت از آشپزخانه های کشور فرانسه است، قسمتی که در آن ظروف و کاسه ها گرفته تا مربا و سبزیجات فصلی برای استفاده در آینده در آن نگهداری می شوند.
از ویترین شیشه ای یا دکور شیشه ای به منظور نشان دادن لوازم با ارزش در جواهر فروشی، خرده فروشی، موزه و یا حتی در خانه کاربرد دارد. بهتر است بیان شود که از نظر ابعاد، ساختار و مواد اولیه به کار رفته، گونه های متفاوتی از دکور شیشه ای خلق شده اند و تمام ویترین ها به یکدیگر شباهت ندارند. سوای بر این با کمک دکورهای شیشه ای بلند در محیط های کوچک، می توان از فضای موجود بهترین استفاده را کرد. 

نصب ویترین شیشه ای دیواری

همانطور که از نام آن پیداست ویترین های شیشه ای مغازه و منزل دیواری را می توان بر روی دیوار نصب و اجرا کرد. برای نصب و اجرای ویترین های شیشه ای روی دیوار بهتر است با کمک وسایل و اتصالات مخصوص ویترین را روی دیوار ثابت نگه داشت تا در زمان نصب مشکلی نداشته باشد. در ویترین های شیشه ای دیواری معمولا از وسایل مناسب و کوچک تزئینی مانند وسایل اسباب بازی و دکوری استفاده می شود که هم وزن سبکی دارند و هم موجب زیبایی دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار می شوند. در زمان خرید و نصب ویترین های شیشه ای باید به نوع قرارگیری ویترین شیشه ای و استحکام آن توجه کافی داشته باشیم. از ویترین های شیشه ای دیواری برای جذابیت خاص نمای داخلی خانه و سایر اماکن استفاده می شوند.

خرید ویترین شیشه ای

همانطور که در قبل تر در مقاله نیز اشاره کردیم برای ورود دکوراسیون و ایده های جدید در زیبا سازی نمای داخلی ساختمان حائز اهمیت است؛ به گونه ای که با داشتن ویترین شیشه ای جذب مشتریان شما بیشتر میشود و توجه افراد نیز به فرشگاه شما بیشتر میشود. اهمیت داشتن ویترین زیبا باعث میشود که شما محبور به خرید ویترینی جذاب برای فروشگاه و یا مغازه خود شوید. حال آنکه پیشنهاد ما به شما این است که خرید ویترین شیشه ای میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. در خرید ویترین شیشه ای خوب است نکاتی را در نظر داشته باشید، از جمله این نکات این است که بایستی توجه داشته باشید که ویترین های شیشه ای انواع مختلفی دارد و همین هم باعث تفاوت در قیمت آنها شده است. نکته دیگری که باید توجه داشته باشید این است که عوامل گوناگونی نظیر جنس شیشه، اندازه ویترین، ثابت و یا متحرک بودن آن و... در قیمت آن تاثیر دارد که شما در هنگام خرید بایستی تمامی این موارد را در نظر داشته باشید تا بتوانید که ویترین شیشه ای با کیفیتی با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.


مهم ترین چیزی که در عصر حاضر اتفاق افتاده است، وارد شدن دکوراسیون و ایده های جدید به چیدمان سازه های گوناگون است. زیباسازی محیط پیرامون، به نمایش گذاشتن محصولات در مغازه ها، ساخت کابینت های شیشه ای و غیره جزء خصوصیات کم نظیر استفاده از ویترین های شیشه ای است. جو موجود به گونه ای رقم خورده که شرکت ها، ادارات، سازمان ها رو موظف به ساخت پارتیشن کرده است، به همین دلیل مدیران و مسئولان بر خود واجب می دانند تا این نوع پارتیشن ها را پیاده سازی کنند. با وجود پارتیشن های اداری فضایی منظم و آرام جهت افزایش عملکرد کارکنان فراهم خواهد شد.  موارد استفاده از ویترین های شیشه ای در ساختمان ها بسیار متنوع است و روز به روز موارد استفاده از آن ها در محیط های اداری، مسکونی، تجاری بیشتر می شود. ویترین های شیشه ای انواع مختلفی دارند و در بازار فروش با قیمت ثابت به فروش نمی رسند. عوامل و فاکتورهای مختلفی بر روی قیمت ویترین های شیشه ای موثر هستند که از مهمترین آن ها می توان به ابعاد، اندازه ویترین، نوع و جنس شیشه، ثابت یا غیرثابت بودن آن و غیره اشاره کرد. شرکت های طراحی و تولید کننده انواع ویترین های شیشه ای با درنظر گرفتن سلیقه و نیاز بازار انواع ویترین های شیشه ای را تولید می کنند. چنانچه قصد انتخاب و خرید ویترین های شیشه ای منزل یا فروشگاهی را دارید می توانید با افراد حرفه ای در این زمینه در ارتباط باشید.   

ساخت ویترین شیشه ای

ویترین های شیشه ای امروزه به دلایل مختلفی دارای طرفداران زیادی هستند. این نوع از ویترین ها انواع متنوع و مختلفی را دارا است و در طرح های گوناگونی ساخته می شوند. ویترین های شیشه ای در مکان ها و صنایع مختلف کاربرد دارند که یکی از کاربرد های مهم آن ها در فروشگاه ها و مغازه ها است. ولی لازم به ذکر است که استفاده از ویترین های شیشه ای فقط محدود به مغازه ها و یا فروشگاه های بزرگ نمی باشد و در خانه ها، شرکت ها و مکان های دیگر بسیاری استفاده می شوند و کاربرد های مفیدی را ایفا می کنند. ساخت ویترین شیشه ای دارای مراحلی است که برای بهتر شدن نتیجه کار خود باید به آن توجه کنید. 

Image

اولین مرحله ای که باید به آن توجه کنید این است که مراجعه کننده از شما چه چیزی در چه شکل و اندازه ای برای چه مکانی می خواهد. شما باید با دقت به ثبت سفارش مشتری خود اقدام نمایید و تلاش کنید آن انتظاراتی را که دارد را به خوبی برآورده کنید. بعد از آن که طرح ویترین شیشه ای را از مراجعه کننده خود دریافت کردید، بهتر است نوع جنس شیشه ای را که می خواهند ویترین شیشه ای خود با آن ساخته شود را نیز مشخص کنید. پس از اتمام این مراحل، شیشه ای را از همان جنس خواسته شده توسط خریدار باید در ابعاد مد نظرتان با استفاده از دستگاه CNC برش بزنید، پس از آن اقدام به ساخت ویترین شیشه ای مورد نظر خود کنید. نکته ای در این میان باید به آن توجه کرد این است که اگر از شیشه های سکوریت شده استفاده نمایید، چرا که سبب می شود ویترین شیشه ای مد نظرتان دارای استحکام بیش تری خواهد بود. 
برای خرید ویترین شیشه ای می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

ساخت انواع مختلف ویترین های شیشه ای 

همان گونه که گفتیم ویترین های شیشه ای دارای انواع و گونه های مختلف و متنوعی هستند و در مکان های مختلفی نیز نقش و کاربرد مهمی را ایفا می کنند.  یکی از انواع ویترین های شیشه ای، ویترین های شیشه ای دیواری است. که به طور کلی می توان آن ها را به دو دسته پایه ای و دیواری تقسیم کرد،  از آن جایی که معمولا این ویترین ها در فروشگاه ها کاربرد دارد و اکثرا وسایل و لوازم سنگینی در آن ها قرار می گیرند باید در ساخت این گونه از ویترین های شیشه ای پس از اتمام مراحل بریدن شیشه ها از فلزات و بست های فلزی برای متصل کردن آن ها به هم استفاده کرد. پس باید در ساخت ویترین شیشه ای دیواری توجه و دقت فراوانی به کار برد، هم چنین باید در هنگام متصل کردن آن ها به دیوار نیز برا محکم بودن آن ها از بست های فلزی استفاده نمایید. 

Image

جهت مشاهده قیمت ویترین شیشه ای می توانید از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

یکی دیگر از انواع ویترین های شیشه ای، ویترین های شیشه ای کریستالی است. ساخت ویترین شیشه ای کریستال به دلیل ویژگی های خاصی که شیشه کریستال نسبت به سایر شیشه ها دارد، با دقت، توجه و حساسیت زیادی همراه است. چرا که شیشه های کریستال دارای شفافیت و ظرافت خاصی هستند. برای ساختن تهیه کردن ویترین های شیشه ای کریستال باید با توجه به سلیقه و نوع انتخاب مدل ویترین، به دقت باید در اندازه های لازم به بریدن شیشه های کریستال اقدام نمایید و با حفظ ظرافت و زیبایی ویترین مد نظر را کامل نمایید. لازم است بدانید ساخت و فروش ویترین های شیشه ای کریستال به دلیل خاص و شفاف بودن جنس شیشه و هم چنین سخت تر بودن مراحل ساخت آن دارای سود بیش تری است. 
 
 

هزینه ساخت ویترین های شیشه ای

از آن جایی که ویترین های شیشه ای انواع مختلف و در عین حال ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند، هزینه و قیمت ساخت آن ها نیز با یک دیگر متفاوت است. یعنی به طور کلی نمی توان گفت که قیمت ساخت ویترین شیشه ای یک قیمت ثابت دارد و همه آن ها تقریبا در یک رنج قیمتی هستند. هم چنین هر مدت یک بار قیمت و هزینه تهیه و ساخت این ویترین های شیشه ای نیز همانند سایر اجناس با نوسانات بازار بالا می رود و گران تر می شوند. قیمت ویترین های شیشه ای به عوامل متعدد و متنوعی بستگی دارد که در اینجا به ذکر مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت. 

Image

جهت استعلام قیمت شیشه ویترین و ویترین شیشه ای کوچک از طریق شماره تماس ( 09123311066 ) با ایران لاکوبل تماس بگیرید.

یکی از مهم ترین عاملی که در قیمت ساخت ویترین شیشه ای تاثیر دارد، ابعاد و اندازه آن است. بدیهی است که هر چه ویترین شیشه ای مد نظر بزرگتر باشد، در مقابل باید برای ساخت و تهیه آن هزینه بیش تری را صرف کرد. یکی دیگر از این ویژگی ها جنس شیشه و طرح انتخابی ویترین شیشه ای است، که هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند و هر چه جنس شیشه بهتر و طرح ویترین جذاب تر باشد قیمت آن نیز بیش تر است. هم چنین نوع کارکرد آن در مکان های مختلف نیز بر قیمت آن ها تاثیر گذار است. علاوه بر این عوامل ذکر شده عامل های دیگری نیز بر قیمت ساخت این نوع از ویترین ها تاثیر گذار هستند که در حاشیه قرار دارند.

نتیجه گیری
ویترین های شیشه ای در صنایع و مکان هایی مختلفی کاربرد های مفیدی دارند. ساخت ویترین شیشه ای بسته به تنوع این مدل از ویترین ها، ویژگی ها و طرح های مختلف و سلیقه و خواسته مراجعه کننده با یک دیگر متفاوت هستند. قیمت ساخت این نوع از ویترین ها بسته به عوامل مختلفی با یک دیگر تفاوت دارند و قیمت تابثی در جهات ساخت آن ها نمیتوان ارائه کرد، اما ما در اینجا برای شما به طور کامل به شرح این مسئله پرداخته ایم.

انتخابگر پوسته