درب شیشه ای

درب ها به عنوان ورودی هر ساختمان علاوه بر ایجاد امنیت در زیبایی محیط نیز موثر هستند. در شیشه ای نمونه ای از درب های ورودی پرطرفدار ساختمان هاست که امروزه با پیشرفت در صنعت ساخت و ساز، دچار تحولات جالبی شده اند. درب های شیشه ای در انواع طرح و مدل متفاوت توسط شرکت های حرفه ای برای برقراری امنیت و زیبایی ساختمان طراحی و تولید می شوند و میتوان به استفاده از شیشه های رنگی ازجمله: شیشه رنگی لاکوبل ، شیشه رنگی مات و ... برای درب های شیشه ای اشاره کرد.. درهای شیشه ای مقاومت و استحکام بالایی دارند و عمولا برای شرکت، مغازه، ادارات، بیمارستان و سایر اماکن عمومی کاربرد دارند. از درب های شیشه ای می توان در بعضی از قسمت های خانه با توجه به نوع طراحی و مدل آن استفاده کرد. درب های شیشه ای علاوه بر زیبایی و شیک بودن، عایق صدای خوبی نیز هستند. در ادامه می خواهیم به بررسی انواع درب های شیشه ای اتوماتیک و عوامل موثر بر قیمت درب شیشه ای لولایی بپردازیم با ما همراه باشید.

Image

درب شیشه ای مناسب

امروزه از درب شیشه ای در مکان ها استفاده میشود و میتوان گفت این نوع از درب جاگزینی خوب برای درب هایی از جنس چوب و فلز شده اشت. همانطور که میدانیم در گذشته از درب های اهنی و چوبی بسیار استفاده میشد و آن ها کاربرد فراوانی داشتند. اما در گذر زمان و با پیشرفت علم و صنعت ساختمان سازی، درب های جدیدی از نوع شیشه طراحی شدند که معماران ان ها را جانشین درب های فلزی و چوبی کردند. این درب ها ظاهر زیبایی دارد. . 

نمونه درب شیشه ای 

معمولا درب های شیشه ای از جنس سکوریت و یا لمینت هستند. این دو شیشه مقاومت بالایی در برابر ضربه و یا فشار دارند. بنابراین این درب های ایمنی و حفاظت را به طور کامل تنظیم میکنند. همچنین شیشه های استفاده شده در آن ها عمر طولانی دارند در صورتی که این مورد در درب های فلزی و شیشه ای کمتر دیده میشود. درب های شیشه ای برای هر مکانی قابل استفاده هستند بنابراین خریداران زیادی دارند. همچنین درب های فلزی و چوبی به مرور زمان پوسیده میشوند و یا زنگ می‌زنند اما درب شیشه ای این مزیت را دارد که بدون تغییر باقی می‌ماند. این نوع از درب ها انواع متفاوتی دارند که عبارت‌اند از: 

  • درب شیشه ای لولایی
  • درب شیشه ای اتوماتیک
  • درب شیشه ای اسپایدرویک
  • درب شیشه ای فریم دار

درب های اتوماتیک یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین  در درب های شیشه ای به حساب می آیند. این درب ها به دلیل اتوماتیک بودن مزایای زیادی دارند همچنین از مکان مورد نظر جدا ناپذیر هستند چرا که هر روز و در هر مکان میتوانیم آن ها را مشاهده کنیم  و یا خودمان از آن در ساختمان استفاده کنیم.  این درب ها علاوه بر اینکه اتوماتیک هستند، تردد در مکان را بسیار ساده و راحت میکنند. یکی از ویژگی های خوب این درب ها زیبایی بی نظیر و کامل آن ها است که به ساختمان  و یا مکان مورد نظر زیبایی می‌بخشد. درب های اتوماتیک می‌توانند بدون فریم و یا فریم دار باشند. درب های شیشه ای فریم دار، فریمی از جنس آلومینیوم و استیل دارند.  . 

درب شیشه ای کشویی برقی

این نوع از درب را در مکان های مختلفی میبینیم. درب شیشه ای کشویی زیبایی خاصی دارند که باعث میشود به ساختمان نما داده شود. از این درب ها انواع مختلفی از مترال، طراحی و... وجود دارد. این درب به حالت کشویی به سمت چپ و راست است و باز و بسته میشود. همچنین این درب ها انواع مختلفی اعم از درب شیشه ای کشویی اسلایدینگ، تلسکوپی و منحنی دارد. هم‌چنین یکی از شاخص ها برای دسته بندی این درب ها، درب شیشه ای کشویی فریم دار و یا بدون فریم می‌باشند.  این درب ها علاوه بر نوع اتوماتیک نوع دستی نیز دارد. اما میدانیم که نوع اتوماتیک آن طبیعتاً بهتر است.

درب شیشه ای پارکینگ

در سال های اخیر استفاده از درب اتوماتیک برای پارکینگ بسیار رواج پیدا کرده است زیرا که این درب اتوماتیک و یا برقی به راننده امکان می‌دهد که با استفاده از ریموت جابه جایی راحت تری داشته باشد. اما نوعی جدید و بسیار پر طرفدار از این درب درب شیشه ای اتوماتیک برای پارکینگ است. این درب بر اساس وزن، میزان تردد، عرض ورودی و محل نصب انواع و مدل های مختلفی دارد.  این درب ها در انواعی اعم از ریلی،  کشویی، لولایی و.... دیده می‌شوند. درب های شیشه بدون محدودیت برای هر مکانی قابل استفاده هستند که این مورد یک مزیت به حساب می‌آید. مکانیسم کارکرد آن ها به این صورت است که در زمان باز شدن زیر سقف جمع میشوند. رایج ترین نوع درب شیشه ای پارکینگ، درب شیشه ای کرکره ای است. 

درب شیشه ای ساختمان 

درب در همه مکان ها از جمله ساختمان اهمیت زیادی دارد. درب ساختمان را میتوان به یکی از درب های تاثیر گذار تعبیر کرد چرا که در دکوراسیون اهمیت فراوانی دارد. درب شیشه ای در ساختمان نمونه از درب های مدرن با متریال زیبایی هستند. این نوع درب ها عموما با نام پارتیشن شناخته میشوند. این درب ها در ساختمان، به طور معمول قاب ظریف فلزی ظریفی دارند که میتواند به رنگ سیاه، سفید و یا نقره ای باشند. همچنین این درب ها معمولا با تمام مدل های دکوراسیون، رنگ دیوار و مبل ها در ساختمان سازگاری دارند.

درب شیشه ای ورودی ساختمان

در این سال ها از درب های شیشه ای بسیار در ساختمان استفاده میشود بنابراین این درب ها محبوبیت فراوانی دارد‌. چرا که درب ورودی ساختمان اولین مکان به شمار می‌آید. این نوع از درب انواع متفاوتی دارند که عبارت‌اند از: 
درب شیشه ای کدر
ورودی معمولی
شفاف
مشجر
قوسی شکل
تزئینی
مدل های فراوانی وجود دارند که برای محیط های گوناگون مناسب اند. البته برای درب ورودی ساختمان از درب های دارای گلس بیشتر استفاده میشود و همچنین  به عنوان جدا کننده، پارتیشن، سقف نورگیر و کاذب شیشه ای نیز استفاده میشود.

درب شیشه ای اسپایدری 

درب شیشه ای اسپایدری سیستمی مدرن و حرفه ای به حساب می‌آید. این درب طراحی و اتصالات فوق العاده حرفه ای دارد. این درب ها فرم زیبایی دارند و ترکیبی مناسب از استیل و شیشه به حساب می‌آیند. فرم زیبایی این درب ها باعث ایجاد یک فضای مدرن در مکان هایی مانند مکان مسکونی، تجاری، اداری و... می‌باشد. نصب این درب ها بسیار سریع و آسان است و این یک مزیت به حساب می‌آید.

نصب درب شیشه ای لولایی

درب شیشه ای لولایی را میتوان از درب هایی دانست که به محل نصب زیبایی خاصی می‌بخشند. اما نصب آن ها به آسانی انجام نمی‌شود و نیازمند مهارت است.‌ در نصب درب شیشه ای لولایی باید به نکات زیر توجه شود:
 نحوه نصب این درب ها به این صورت است که باید نود درجه فضای چرخش برای باز نمودن درب قرار بگیرد. همچنین میتوان این درب ها را هم از داخل و هم از خارج باز نمود و با توجه به محل از قفل و دستگیره های سوئیچ خور یا بدون کلید استفاده کرد.

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک یکی از رایج ترین انواع درب های اتوماتیک به شمار می رود که در ساختمان های مختلف اداری، تجاری و مکان های عمومی برای رفاه و آسایش مردم و جلوگیری از انتشار بیماری های واگیردار نصب و راه اندازی می شود. درب شیشه ای اتوماتیک انواع مختلفی دارد که از مهمترین آن ها می توان به درب های شیشه ای کشویی، ریلی، سکوریت و رنگی اشاره کرد. هر یک از انواع درب های شیشه ای اتوماتیک با طراحی زیبا جلوه خاص و منحصر به فردی به نمای بیرونی ساختمان می دهند. از مزایای مهم درب های شیشه ای اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    ایمنی و امنیت بالا
•    کاربرد راحت و آسان برای افراد
•    طراحی متنوع و عملکرد مناسب
•    مقاومت بالا در برابر گرما و سرما، عایق صدا
•    جلوگیری از اتلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی
•    نصب آسان و مراقبت و نگهداری کم هزینه درب اتوماتیک
درب های اتوماتیک شیشه ای نمونه بارز از درب های زیبا، ایمن و کاربردی است که در اکثر ساختمان های اداری و مسکونی از ان استفاده می شود. طراحی منحصر به فرد، کاربرد راحت و کنترل تردد و رفت و آمد دیگران همه از ویژگی های مهم درب های شیشه ای اتوماتیک هستند از این رو از انواع آن ها در ساختمان ها با هر نوع طراحی استفاده می شود.

درب شیشه ای کشویی

درب های شیشه ای کشویی یکی از کاربردی ترین و رایج ترین انواع درب شیشه ای محسوب می شوند که به دلیل کمترین سطح اشغال و حرکت خطی خود به عنوان گزینه مناسب برای منازل مسکونی، فروشگاه، اداره و غیره می باشند. درب های کشویی را می توان به صورت ثابت و متحرک، تک یا دولنگه متحرک با عملکرد جدا در محل مورد نظر نصب و اجرا کرد. درب های کشویی نمونه ای از درب های کم جا در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شوند زیرا معمولا از آن ها در مکان هایی که دارای ارتفاع و فضا کمتری هستند این نوع درب در آن جا کاربرد دارد.

درب شیشه ای کشویی فریم دار

درب شیشه ای کشویی فریم دار از درب های پرکاربرد است. این نوع درب ها در دو نوع دستی و اتوماتیک وجود دارند. فریم ها در درب کشویی فریم دارد باریک هستند زیرا که وزن آن کمتر است. اما لازم به ذکر است که برای درب های اتوماتیک از فریم پهن استفاده میشود زیرا باید تحمل وزن سنگین را داشته باشد.  این درب ها در مکان های متفاوتی کاربرد دارند مانند رستوران، فروشگاه، بانک و... همچنین درب های بیمارستان میتواند از جنس درب فریم دار باشد. اجزای این درب ها شامل اپراتور، سنسور، شیشه و فریم است.

درب شیشه ای کشویی فریم لس

درب های شیشه ای فریم لس ظرافت و شفافیت بسیار بالایی دارند بنابراین استفاده از آن ها افزایش یافته است و مورد توجه معماران قرار گرفته اند. زیرا که استفاده از درب تمام شیشه ای با حداقل اجزای نگه دارند و یراق آلات مینیمال موردی بسیاری مهم در معماری است. درب های فریم لس با کوچکترین سایز زیر ها به دو صورت طراحی شده اند. این درب ها شامل درب توکار و روکار هستند که بسته به درخواست کارفرما طراحی میشود بنابراین گزینه مناسبی برای جداسازی ساختمان به حساب می آید. در این درب های شیشه سکوریت ده میلی متری استفاده شده است.

درب شیشه ای کشویی مغازه

درب شیشه ای در مغازه به صورت ریلی و لولایی وجود دارد و قابل عملکرد می‌باشد. درب شیشه ای کشویی مغازه بیشتر برای مکان هایی مورد استفاده قرار میگیرد که برای ویترین مغازه مزاحمتی ایجاد نشود. بنابراین در این صورت از درب لولایی مغازه استفاده میشود. این نوع از درب شیشه ای برای مغازه توسط لوله مهار میشود و به همان سمت نیز باز و بسته میشود‌. درب شیشه ای کشویی برای مغازه هایی مناسب است که ویترین دقیقا پشت در می‌باشد. بنابراین درب کشویی بسیار مناسب برای مغازه می‌باشد بنابراین این درب بسیار پرطرفدار است و از مدل های دوست داشتنی به حساب می‌آید. درب شیشه ای کشویی به دلیل اشتغال فضای کم معمولا در مغازه استفاده میشود‌.

درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی در واقع همان درب های اتوماتیک کشویی هستند که معمولا در هتل، بانک، مراکز ورزشی و تفریحی و غیره مشاهده می شوند. از ویژگی های مهم این سیستم می توان به حرفه ای بودن درب های شیشه ای ریلی، قابلیت حمل لنگه های درب با وزن مختلف، قابلیت بازشوی زمستانی و تابستانی، مجهز به غلطک هایی با طوب عمر بالا با حرکت آسان و روان و غیره اشاره کرد. درب های ریلی در مقایسه با درب های شیشه ای قیمت بسیار مناسبی دارند و به راحتی قابل نصب در هر بخش از ساختمان می باشند. از درب های ریلی اغلب برای مکان هایی که فضای کافی برای باز و بسته شدن درب وجود ندارد یا ارتفاع سقف در آن جا کم است استفاده می شود.

Image

درب شیشه سکوریت

یکی از محبوب ترین انواع درب های ورودی ساختمان است که در طراحی دکوراسیون مدرن بر استفاده از درب های شیشه ای سکوریت تاکید شده است. زیبایی و هماهنگی درب شیشه ای در فضای مورد نظر باعث می شود که هر بیننده ای به آن جذب شود. ایمنی این دسته از درب های شیشه ای در مقایسه با درب های ساده بسیار بیشتر است و با گذشت زمان دچار خوردگی، آسیب یا زنگ زدگی نمی شوند. توانایی قفل شدن در درب های شیشه ای سکوریت می تواند موجب حفاظت از مکان گردد. درب های شیشه ای سکوریت به دلیل زیبایی و جذابیت بالا در هر ساختمان قابل مشاهده است. درب شیشه ای سکوریت یکی از بهترین جایگزین ها برای درب های چوبی و فلزی هستند. این درب ها علاوه بر زیبایی و مدرن بودن، مقاومت بالایی در برابر شکسته شدن دارند. همچنین درب های شیشه ای سکوریت انواع متفاوتی دارند که اعم از درب های شیشه ای ریلی، کشویی و لولایی اشاره نمود.  این درب ها به صورت دستی نیز استفاده میشنود. درب های شیشه ای سکوریت از یراق ضد زنگ و نوار های درزگیر در چهار چوب، تشکیل شده اند. همچنین این درب ها کاملا عایق و ضد حرارت و ضد آب هستند. بنابراین می‌توان از آن ها در مکان هایی مانند حمام، دستشویی، اتاق و... استفاده کرد

درب شیشه ای رنگی

درب شیشه ای رنگی یکی از مهمترین درب هاست که معمولا برای طراحی دکوراسیون سنتی از ان استفاده می شود. درب های شیشه ای رنگی معمولا به دو شکل درب فریم دار و بدون فریم در بازار وجود دارند. شیشه رنگی موجود در درب های رنگی از نوع لاکوبل است که به دلیل زیبایی و جذابیت، تنوع در طرح و رنگ بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. درب شیشه ای سرویس بهداشتی و حمام رنگی نمونه ای از درب های شیشه ای اجرا شده در طراحی دکوراسیون سنتی است که زیبایی مکان را چند برابر کرده است.

قیمت درب شیشه ای

همانطور که قبلا به ان اشاره کردیم درب های شیشه ای انواع مختلفی دارند و هر یک ویژگی و کارایی مخصوص به خود را دارد از این رو با توجه به فاکتورهای مهم قیمت گذاری می شوند. به طور کلی قیمت درب های شیشه ای براساس نوع شیشه، متراژ آن، نوع فریم و ریل استفاده شده، برند و شرکت تولید کننده درب شیشه ای، قطعات و سایر تجهیزات جانبی در آن مشخص می شود. شرکت های تولید کننده درب های شیشه ای با در نظر گرفتن نیاز بازار انواع درب شیشه ای را تولید و توزیع می کنند. کارشناسان متخصص برای قیمت گذاری بر روی درب های شیشه ای ابتدا آن ها را بررسی کرده و براساس نوع و طراحی، ابعاد و اندازه درب قیمت نهایی آن را به افراد اعلام می کنند.

درب ریلی شیشه ای

امروزه اهمیت به دکوراسیون و زیبایی هرچه بیشتر ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است، یکی از ابزاری که باعث زیباتر شدن ساختمان شما میشود درب ریلی شیشه ای است. این نوع از درب ها جذابیت زیادی دارد و همواره میان افراد محبوب بوده است. یکی از دلایل مهم این محبوبیت را میتوان به دلیل فضای کمی که اشغال می کند دانست. فضای مورد نیاز برای این درب را از آنجایی که می دانیم که در صورتی که درب مورد نظر شما بزرگ باشد برای باز و بسته کردن آن به فضای خالی زیادی نیاز دارید، در صورتی که تنها با استفاده از درب شیشه ای ریلی حجم مورد نظر را به اندازه محل قرار گیری درب کاهش دهید. برای انجام این کار شما به یراق آلات نیاز دارید که بتوانید درب شیشه ای را ریلی کنید و درب تنها در راستای خود در یک مسیر باز و بسته شود. حال آنکه در این مقاله ما قصد داریم به طور مفصل به این نوع از درب ها، ابزار آلات یراق آن، قیمت درب شیشه ای ریلی و ... بپردازیم. حتما تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

یراق درب شیشه ای ریلی

تولید کنندگان درب های شیشه ای اغلب درب های شیشه ای ریلی را از جنس سکوریت می سازند که از استحکام بالایی برخوردار است. این شیشه های محکم و با استحکام را که در برابر ضربه مقاوم است را روی ریل هایی قرار میدهند. شایان به ذکر است که برای ریلی کردن درب ها نیاز به یراق هایی از جمله ریل، قرقره و درب شیشه ای است. در این قسمت با ما همراه باشید تا هر کدام از این یراق ها را معرفی کنیم.

1. ریل درب شیشه ای:

اغلب ریل های درب شیشه ای را از آلومینیوم تولید میکنند. اندازه این ریل ها متغیر است و افرادی که برای نصب این نوع از درب ها می‌آیند بسته به اندازه مکانی که میخواهید درب آن را ریلی کنید نصب میکنند. لازم‌ به ذکر است‌ که جنس این نوع درب ها بایستی که از جنس سکوریت باشد.

2. قرقره:

از دیگر ابزار مورد نیاز قرقره کشویی است که از جنس سرب می‌باشد. تولید کنندگان اغلب این نوع قرقره را به دو صورت فکی و آویز تولید میکنند. از دیگر ویژگی این قرقره این است که تحمل حداکثر وزن 70 تا 100 کیلوگرم را دارد. اگر بخواهیم کارایی قرقره شیشه سکوریت کشویی را که یکی از یراق درب شیشه ای ریلی است بیان کنیم باید بگوییم که وظیفه اش جا به‌ جای آرام و بی سر و صدای درب بر روی ریل می‌باشد.

3. راهنمای پلاستیکی U شکل

این راهنما که از جنس پلاستیک سخت تولید میشود در حقیقت وظیفه اش این است که حرکت درب را ارام و بی سر و صدا کند و از لغزش در جلوگیری شود.

درب شیشه ای ریلی بالکن

یکی از بهترین انتخاب هایی که برای درب بالکن پیش روی شماست درب های شیشه ای ریلی میباشد؛ چراکه فضای بالکن همواره کوچک و محدود بوده است اگر درب لولایی را برای بالکن انتخاب کنید فضای کمی باقی می‌ماند. با این حال درب های شیشه ای ریلی بالکن میتواند علاوه بر کم حجم بودن ، ویوی زیباتر و لوکس تری نیز به بالکن ساختمان شما بدهد. 

قیمت درب شیشه ای ریلی

با توجه به نوسانات بازار اینکه بخواهیم قیمت دقیقی از درب شیشه ای ریلی بگوییم ممکن نمی‌باشد. اما میتوان ادعا کردن که درب های شیشه ای ریلی با توجه به زیبایی و کاربردی بودنشان قیمتی مقرون به صرفه دارند و خرید آنها کاملا اقتصادی است.

درب شیشه ای ریلی برقی

این نوع از درب ها را که به آن درب اتوماتیک کشویی نیز میگویند میتوان به عنوان یکی از پرکاربردترین و رایج ترین درب های مورد استفاده در کل ایران دانست. کارایی بسیار بالای درب های شیشه ای ریلی برقی باعث این شده است که در تمامی اماکن عمومی، مغازه ها، اداره ها و ... مورد استفاده قرار بگیرد. 

درب شیشه ای ریلی سرویس بهداشتی

برای درب حمام و سرویس بهداشتی دو نوع از درب ها پیشنهاد میشود: درب شیشه ای فریم دار و درب شیشه ای فریم لس. شایان به ذکر است که در نوع اول که همان درب شیشه ای فریم دار است درب ها تنها به صورت کشویی و ریلی می باشد. یکی از مزیت های این نوع از درب های ریلی این است که چون آب بندی بالایی دارند و دارای فریم هستند دیگر شما نیازی به لبه و یا سکوی سرامیکی ندارید و همین فریم در از نشتی آب جلوگیری میکند. اما خوب است که لبه ای بر روی زمین نصب کند تا آب بندی کابین دوش بهتر شود. خوب است بدانید که حتی درب های فریم‌لس نیز میتوانند به صورت ریلی و یا لولایی باشند. اما  درب های فریم‌لس چه به صورت ریلی باشد و چه به صورت لولایی اغلب یک لنگه می‌باشند. امروزه شاهد استفاده از درب های شیشه ای در منازل مسکونی و همچنین حمام و سرویس بهداشتی هستیم. این درب ها به  ظاهر خانه زیبایی، ظرافت و شفافیت خاصی میدهد. یک تصور غلط راجب این درب ها وجود دارد و این است که درب های شیشه ای عایق صوت، بو و حرارت نبستند. اما این تصور غلط است چرا که در این درب ها به دلیل وجود نوار های درزگیر در قاب آلومینیومی چهار چوب و یا استفاده از درب های شیشه ای دوجه داره کاملا عایق هستند. این درب ها مورد توجه طراحان و معماران بسیاری قرار گرفته است. استفاده از این درب ها در سرویس های بهداشتی به صورت تمام شیشه در معماری مدرن می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که از درب های شیشه ای در سرویس های بهداشتی مراکز اداری و تجاری بسیار استفاده میشود. همچنین در برخی مکان ها علاوه بر درب شیشه ای شاهد استفاده از پارتیشن هستیم. پارتیشن یکی از جایگزین ها برای مصالح ساختمانی می‌باشد. این شیشه علاوه بر زیبایی و سبک مدرنی که دارد، مقاوت بالایی نیز دارند و همچنین به راحتی تمیز می‌شوند.

درب شیشه ای ریلی مغازه

این نوع از درب ها که طراحی آنها به صورتی است که مناسب مغازه است مانند دیگر درب های کشویی دارای ریلی هستند که به روی آن حرکت میکنند. با توجه به ویو و مکان قرار گرفتن در ساختمان هم میتواند از سمت چپ باز شود و هم از سمت راست. از دیگر ویژگی های درب شیشه ای ریلی مغازه این است که میتواند به صورت دو لنگه نصب شود که یکی از این لنگه ها ثابت باشد و دیگری به سمت راست و چپ باز و بسته شود. این نوع از درب های دو لنگه بیشتر مناسب مغازه هایی است که فضای به نسبت بزرگ تری دارد. درب شیشه ای در مغازه به صورت ریلی و لولایی وجود دارد. مدل ریلی آن به این صورت کار میکند که به صورت ریل در مغازه قرار دارد و می‌تواند به سمت چپ و یا راست متمایل می شود.  درب شیشه ای مغازه ظاهری بسیار مدرن و زیبا دارد و سطح ایمنی مغازه را تا حد زیادی افزایش میدهد.  از مزایای این درب ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 
سیستم هوشمند ضد برخورد با افراد
قابلیت نصب برای درب هایی با وزن ۱۵۰ کیلوگرم
قابلیت نصب برای درب هایی تا عرض شش متر
قابلیت نصب برای درب هایی تا ارتفاع سه متر

قیمت درب ریلی شیشه ای مغازه

همانطور که پیشتر در مقاله گفتیم بیان قیمت دقیق از درب ها در این مقاله ممکن نیست. اما می توانیم به شما اطمینان دهیم که قیمت مناسبی نسبت به دیگر درهایی که کاربرد مشترک دارند دارد و همین قیمت مناسب نیز باعث فراگیر شدن درب های ریلی شیشه ای مغازه در اغلب مغازه ها و فروشگاه های شیک شده است.

نصب درب شیشه ای

نصب درب شیشه ای از مواردی است که به تجربه و دانش کافی نیازمند است و همچنین از مواردی است که اگر به درستی انجام نشود، سبب بروز آسیب های جدی میشود بنابراین لازم است موارد مهمی در آن در نظر گرفته شود. 
شیشه طی مراحل گرم و سرد شدن، مستحکم میشود و همچنین مقاومت بیشتری پیدا میکند. همچنین در این صورت شیشه نسبت به شیشه های معمولی مقاومت بیشتری دارد. هم چنین شیشه در صورت شکستن سطح تیزی ندارند و این باعث میشود که آسیب کمتری دارند.

قیمت درب شیشه ای

درب شیشه ای اجزای متفاوتی دارند که میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 
اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای
شیشه و فریم درب اتوماتیک 
همه اجزا درب های شیشه ای در قیمت درب ها تاثیر گذار هستند و هر کدام فاکتور های اصلی و تعیین کننده قیمت به حساب می آیند. بنابراین فریم و شیشه آن ها در قیمت گذاری حائز اهمیت است. اما لازم به ذکر است که علاوه بر موارد گفته شده عوامل زیادی هستند که بر قیمت آن ها اثر دارند. اما تاثیر گذار ترین مورد در قیمت درب های اتوماتیک شیشه ای، همان اپراطور آن می‌باشد که انواع متفاوتی دارند و ممکن است تقلبی و یا اورجینال باشند.

قیمت درب شیشه‌ ای ساده 

در هنگام اطلاع از قیمت درب شیشه ای ساده باید به مواردی که در قیمت آن تاثیر میگذارند اهمیت دهیم. اپراتور درب اتوماتیک، فریم و شیشه درب، شاسی کشی، حمل و نصب، کتیبه شیشه سکوریت، لوازم جانبی مانند باطری ups، قفل برقی و.... همگی در قیمت درب شیشه ای موثر هستند. 

درب های شیشه ای جزو پرطرفدارترین و کاربردی ترین انواع درب های ورودی ساختمان به شمار می روند که در اکثر طراحی ساختمان ها از آن ها استفاده می شود. دلیل اصلی کاربرد درب های شیشه ای در طراحی نمای بیرونی و داخلی ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری کاربری و دسترسی ساده و راحت برای افراد، زیبایی و جذابیت درب، طراحی متنوع با کیفیت، برقراری امنیت و ایمنی در محیط، جلوگیری از اتلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی، جلوگیری و پیشگیری از بیماری های واگیردار در محیط و غیره است. درب های شیشه ای انواع مختلفی دارند که ار مهمترین آن ها می توان به درب های شیشه ای اتوماتیک، کشویی، ریلی، سکوریت و رنگی اشاره کرد. هر یک از درب های شیشه ای را با توجه به شرایط ساختمان و نوع طراحی و دکوراسیون داخلی فضا انتخاب و نصب می کنند. نصب و راه اندازی درب های شیشه ای بایستی توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام شود تا ایمنی و استاندارد درب های شیشه ای در زمان باز و بسته شدن درب حفظ گردد. چنانچه قصد انتخاب و خرید انواع درب شیشه ای را دارید می توانید با مشاورین و کارشناسان حرفه ای در این زمینه در تماس باشید و با کمک و راهنمایی آن ها بهترین نوع درب را انتخاب و خریداری نمایید.

نظرات کاربران

درصورت عدم عضویت شما در سایت اطلاعات آی پی شما در سایت ذخیره می گردد

انتخابگر پوسته